קורסים המוצעים בלאומית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קורסים המוצעים בלאומית

כחלק ממגמתה של קופת חולים לאומית, לשדרג את איכות החיים של לקוחותיה -רופאי ואחיות הקופה עורכים סדנאות והרצאות בנושאים שונים כגון:  אורח חיים בריא, לידה והורות ומניעת מחלות. הסדנאות מיועדות לאוכלוסיות שונות ומועברות בסניפי לאומית ברחבי הארץ. כדאי להתעדכן ולהירשם לסדנאות באתר הקופה ובסניפי הקופה.

הקורסים שקופת חולים לאומית מציעה

עבור לידה והורותקורסים המוצעים בלאומית

  • קורס הכנה ללידה – קורס לאם ההרה ובן זוגה, להתמודדות עם קשיים בהריון והכנה רגשית ופרקטיתללידה. הסדנה מועברת על ידי מדריכות לידה ותומכות לידה מנוסות, בשיתוף עם חברת "תפיסת עולם", הפועלת לפי גישת פלדנקרייז.

  • קורס התפתחות הילד – סדנה להורים לילד ראשון, להכרת שלבי ההתפתחות, יצירת סביבה המעודדת התפתחות והתמודדות עם קשיים ודילמות. הסדנה מקנה כלים להתמודדות עם מצבי מצוקה אצל  התינוק כמו גזים, כאבי בטן, עיכובים התפתחותיים, חוסר נחת ועוד. הקורס כולל תכנים הנוגעים לבריאותו הפיזית והנפשית של הפעוט והקשר הנבנה עם ההורים.
  • סדנה לעיסוי תינוקות עיסוי תינוקות נחשב לשיטה מועילה ונעימה להפחתת מצבי מצוקה אצל התינוק וליצירת תקשורת טובה וקרובה עם ההורים.
    העיסוי מקל על גזים וכאבי בטן, מקל על בעיות שינה, מרגיע את הגוף ומחזק את המערכות השונות כמו מערכת הנשימה. העיסוי נחשב כטיפול יעיל בעצירות ובשלשול, בדלקות אוזניים ובהצטננות. מבחינה רגשית העיסוי הוא דרך ליצירת קשר גופני נעים בין ההורה לתינוק, מגע שיוצר הרפיה ורוגע אצל שני הצדדים ומסייע לתינוק בהתפתחותו הרגשית והפיזית.

ניתן לבחור בין סדנה אישית- בת שלושה מפגשים, לסדנה קבוצתית, בת ארבעה מפגשים.

בנוסף מציעה לאומית קורסים וסדנאות בנושאים הבאים:

  • סדנת גמילה מעישון – סדנאות גמילה מעישון ושמירה על אורח חיים בריא, בהשתתפות עצמית נמוכה. התאמת שיטות הפסקת עישון שונות לכל משתתף, תמיכה קבוצתית ומתן כלים לשמירה על אורח חיים הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית, כפעולות מנע לחזרה לעישון.
    סדנה לנשים בגיל המעבר סדנה שבה ניתנים כלים להתמודדות עם השינויים הגופניים והנפשיים החלים בגיל המעבר, עצות להתמודדות עם סימפטומים, הקפדה על אורח חיים בריא והפחתת המתח הנפשי.
  • סדנאות לחולי סכרת סדנאות להעצמה אישית ומניעת המחלה.
    קורסי עזרה ראשונה והחייאה- קורסים בשיתוף ארגון "איחוד הצלה", המיועדים לאמהות ואבות לתינוקות צעירים, שרוצים לקבל כלים לטיפול ראשוני בילד במקרי חירום המתרחשים בבית. הקורסים בני כארבע שעות ובמהלכם לומדים ההורים- נשים וגברים בנפרד- תרחישי החייאה בסיסית לתינוקות, טיפול בחנק, טיפול בפרכוסים, בכוויות, בחום ובהרעלות.
  • סדנאות תזונה  שינוי תזונה, שמירה על המשקל ואורח חיים בריא למבוגרים וילדים. בסדנאות למבוגרים מועברים עקרונות של תזונה נכונה, יסודות המזון, תוספי תזונה ועוד. בסדנאות לילדים, אליהן יכולות להתלוות האמהות, הם לומדים על חשיבות ארוחת הבוקר ועל בחירה של מאכלים ואפילו ממתקים בריאים.
    סדנאות למשפחות של מרותקי בית- סדנאות תמיכה והעצמה למשפחות הנושאות בעול הטיפול באדם נכה או חולה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן