סדנאות גמילה מעישון – מה שחשוב לדעת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

סדנאות גמילה מעישון

סדנאות גמילה מעישוןאנשים שמחליטים להפסיק לעשן ומחפשים דרכים לקבלת עזרה ותמיכה לצורך גמילה מוצלחת, מגלים מהר מאוד שכל נושא הגמילה מעישון הוא תחרותי מאוד ומציע אפשרויות עזרה לא מעטות כמו מגוון רחב של טיפולים, שיטות שונות או סדנאות גמילה מעישון. ההיצע רב וההחלטה לאן לפנות אינה פשוטה.

אדם שמתחיל בתהליכי גמילה מעישון צריך לבחור לעצמו את דרך הפעולה בה הוא יעבור את התהליך. יש אנשים שבוחרים לעשות זאת באופן עצמאי. לשם כך הם זקוקים להרבה מאוד כוח רצון, מוטיבציה ושליטה עצמית.

יש אנשים אשר בוחרים לעבור את תהליך הגמילה על ידי טיפולי גמילה שונים, דוגמת היפנוזה רפואית, הומאופתיה, דיקור סיני ושאר גישות אלטרנטיביות, ויש אנשים שבוחרים לעבור את התהליך יחד עם אנשים נוספים בתוך קבוצה במסגרת סדנאות גמילה מעישון.

כיצד אדע במה לבחור?

המודעות לבריאות הגוף והנפש הולכת וגדלה בתקופה זו, העישון נתפס בעיניי החברה כהרגל בעייתי ועל האנשים שמעשנים מופעל לחץ רב להפסיק לעשן, מכיוון שהעישון מהווה נזק גם לסביבה וגם לאנשים שאינם מעשנים. כל אחד מודע לעובדה כי גמילה מעישון היא לא דבר קל מפני שהאדם המעשן חייב לשנות את ההרגלים שמוטבעים אצלו תקופה ארוכה, וכמובן שהניקוטין הוא סם, ולכן הגוף חייב לעבור בנוסף גם תהליך של גמילה מסם.

המבחר שקיים כיום בתחום גמילה מעישון הוא רב ומוצעות סדנאות רבות לצורך כך. מכיוון שהמגוון הוא רחב, חשוב מאוד להגיע להחלטה מוצלחת עבור כל אדם ואדם. לא כל סדנת גמילה מעישון, לא כל טיפול ולא כל שיטה יכולים להתאים לכל אדם, ועל כן חשוב מאוד להחליט קודם כל לאיזו דרך לפנות, ואחר כך לבדוק את כל האפשרויות העומדות לרשותנו באותו תחום. סקירה מוקדמת של כל האופציות תגרום לכך שסיכויי הגמילה מעישון יהיו גבוהים יותר.

מומלץ להתעניין בכל שיטה, בכל טיפול ובכל סדנת גמילה מעישון, להכיר אותם מקרוב, לברר עליהם פרטים, לקבל המלצות מאנשים שעברו אותם, לשמוע חוות דעת, לבדוק היטב את כל הדברים הרלוונטיים, לברר עלויות ולבחור בדבר המתאים לנו ביותר בצורה מושכלת ומודעת. חשוב לזכור תמיד כי לכל דרך בה נותנים עזרה לצורך גמילה מעישון, ישנם אחוזי הצלחה שונים אשר תלויים בדרך עצמה, באדם שמעשן ושמעוניין להיגמל, ובשילוב של שני הגורמים יחד.

מה מציעות הסדנאות?

סדנאות גמילה מעישון הן קבוצות של אנשים שמעוניינים להפסיק לעשן. חברי הקבוצות עוברים יחד את חוויית הגמילה ואת כל מה שכרוך בה (קשיים, מעידות, רצונות לחזור אל הסיגריה), מה שעוזר מאוד בתהליך עצמו. סדנאות גמילה מעישון מעניקות לנגמלים כלים שונים להעצמה אישית לצורך התפתחות יחד עם הגמילה מהסיגריות ומהרגלי העישון המזיקים.

כל הסדנאות מאמינות שההתמודדות עם העישון היא אתגר לא פשוט שעל הנגמלים ללמוד להתמודד עמו, וכי נדרש מהם להסתגל למציאות חדשה בה הם מפסיקים לגמרי את ההרגלים הישנים ומאמצים לעצמם הרגלים חדשים. אנשים שמעשנים עושים זאת לרוב על מנת למלא חסכים מסוימים בחייהם. סדנאות גמילה מעישון עשויות לעזור להם להתגבר על החסכים ויחד עם זאת להיגמל מעישון הסיגריות, להעלות את הביטחון העצמי ואת היכולת להתפתחות אישית.

סדנאות גמילה מעישון מוכיחות כי אנשים אכן מצליחים להשתלט על הדחפים הגדולים לעישון, והם עומדים בהצלחה בפני התשוקה להמשיך בהרגלים הקבועים- דפוסי ההתנהגות שכה מזיקים לבריאותם. מי שמצליח לעמוד בתנאים אלו יצליח גם לעמוד בפני אתגרים אחרים שמציב בפניהם תהליך הגמילה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן