ניתוח פלסטי לאיחוי קרום בתולין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניתוח פלסטי לאיחוי קרום בתולין

ניתוח פלסטי לאיחוי קרום בתוליןעבור נשים רבות בכל העולם נושא קרום הבתולין והליך ביתוקו משמעות רגשית ותרבותית רבה.

בתרבויות ודתות ברחבי העולם נחשב אקט קריעת הבתולין להליך מקודש המתרחש בין בעל לאישה בליל חתונתם, אולם גם עבור נשים שאינן משתייכות לדתות או תרבויות אלו קריעת קרום הבתולין מסמלת את בחירת הגבר האהוב, זה הראוי לקבל את "הפרח" ועמו את התמסרותן הראשונה לגבר.

בצד המניעים הריגשיים, לעיתים קרובות, בתרבויות או דתות מסויימות, אישה אשר קרום בתוליה בותק טרם חתונתה נחשבת לבעלת ערך פחות, טמאה ולא ראויה לבעל. מתועדים מקרים רבים בהם נשים שקרום בתוליהן לא היה שלם זכו לייחס קשה ואכזרי, נידוי מקרב המשפחה והחברה ואף ביטול נישאין.

קרום הבתולין הוא רקמה דקה וגמישה הנמצאת בפתח הנרתיק אצל נשים מיום לידתן, רקמה זו עדינה ובלתי נראת, אך אלסטית וחזקה במיוחד. דבר המאפשר החדרת טמפון ללא קריעת הקרום ויציאה תקינה של דם הוסת.

בעת קריעת קרום הבתולין תרגיש האישה כאב קל והדבר ילווה לעיתים בדימום שנפסק כעבור מספר שעות ובמקרים רבים לא ילווה בדימום כלל.

לרוב, יקרע קרום הבתולין בעת קיום יחסי מין בפעם הראשונה, אולם קרום הבתולין עלול להקרע עוד קודם לכן בעקבות טראומות שונות באזור האגן.

למרות המשמעות הריגשית והתרבותית הכבדה, לקרום הבתולין לא נמצא תפקיד פסיולוגי ידוע, יש הסוברים כי תפקידו להגן על אברי הרבייה הנשיים מפני זיהומים, אך לא נמצאה כל משמעות מהותית לקיומו.

כיום, מרפאות רבות מציעות ניתוח פלסטי לאיחוי קרום הבתולין כחלק מתפריט הניתוחים הפלסטיים במקום.

למי מיועד ניתוח לאיחוי קרום הבתולין?

לאור המשמעות הריגשית והתרבותית של קרום הבתולין, נשים רבות מעונינות בקרום בתולין תקין לקראת יום חתונתן או לקראת קיום יחסי מין עם הגבר הנבחר, וכן ניתן למצוא גם נשים אשר כתוצאה מפגם גנטי נולדו ללא קרום בתולין מלכתחילה.

ניתוח לשחזור או איחוי קרום הבתולין מיועד לנשים, אשר מסיבות שונות, מעונינות בקרום בתולין שלם ותקין, בין אם נקרע הקרום בעת קיום יחסי מין, כתוצאה מטראומה או שלא היה בגופן מעולם.

את הניתוח מקובל לעשות בסמוך לערב החתונה או האירוע המיוחל (כשבועיים לפני) וזאת משום שהקרום החדש עלול להקרע טרם עת או לחילופין להתאחות לחלוטין, דבר אשר לא יאפשר קריעתו בדרכים המקובלות.
מסיבה זו, ניתוח לאיחוי קרום הבתולין אינו מומלץ לנערות צעירות מאד, שכן הסבירות שיתאחה לחלוטין ולא יקרע בדרך טבעית גבוהה במיוחד.

הליך הניתוח

ניתוח פלסטי לאיחוי קרום הבתולין הוא הליך כירורגי קצר, בטוח ופשוט. בעת קריעת קרום הבתולין, חלקיו נותרים מחוברים לפתח הנרתיק בצורה המאפשרת לרופא המנתח לחברם מחדש על ידי תפירה עדינה שתשמור על שלמות קרום הבתולין ותאפשר את קריעתו מחדש במועד שתבחר האישה.

עבור נשים אשר נולדו ללא קרום בתולין הפתרון טמון בשימוש בקרום ביולוגי סינטטי, המוחדר על ידי המנתח ומחובר לדפנות פתח הנרתיק בצורה דומה לתפירת חלקי קרום שבותק.

ההליך נחשב לבטוח ונטול תופעות לוואי ונעשה בהרדמה מלאה או חלקית, הניתוח אורך זמן קצר בלבד, בין 20 דקות לשעה.

חזרה לשגרה

בתום הניתוח לאיחוי קרום הבתולין תבלה האישה שעות ספורות בחדר התאוששות ובתום זמן זה תשוחרר מהמרפאה.  ברוב המקרים האישה לא תחווה תופעות לוואי ובמקרים בודדים בלבד תחווה האישה אי נוחות שתמשך שעות עד ימים אחדים או כאבים קלים, אשר יחלפו בנקל עם נטילת תרופות משככות כאבים. בדרך כלל תוכל האישה לשוב לנהל את חייה כהרגלה כבר ביום שלאחר הניתוח.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן