בית חולים קפלן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מרכז רפואי קפלן

מרכז רפואי קפלןהמרכז הרפואי קפלן שוכן ברחובות ומשרת את הערים רחובות, נס ציונה, אשדוד, יבנה, וגם מושבים וקיבוצים הנמצאים בטווח שבין נס ציונה לקריית גת. אוכלוסיית מטופלים פוטנציאלים זו מונה כ- 450,000 תושבים.

מרכז רפואי קפלן הוקם בשנת 1953 ברחובות כשהוא קרוי על שם שר האוצר הראשון אליעזר קפלן ומנהיג תנועת העבודה באירופה. הוא הוקם מיסודה של ההסתדרות הכללית של עובדי ארץ ישראל ותוך כדי כוונה להוות מענה הולם לצורך הגובר בשירותי רפואה עקב גלי העליה הגדולים אל מדינת ישראל בשנות ה- 50 ביישובי איזור הדרום והנגב. בשנות ה- 50 הוקם מרכז רפואי קפלן במבנים זמניים וכלל ארבע מחלקות יסוד בלבד : מחלקה פנימית, מחלקה כירורגית, מחלקת ילדים ומחלקת נשים ויולדות.

חזון המרכז הרפואי קפלן

המרכז הרפואי קפלן שם דגש על ארבעה תחומים עיקריים:

  • מרכזיותו של הלקוח – מרכז רפואי קפלן רואה בלב  עשייתו את המטופל ואת משפחתו. כל הטיפולים נעשים תוך שמירה על כבודם של המטופלים, זכויותיהם ותוך רצון לספק מענה בריאותי לכל בעיותיהם.
  • מצוינות ושירות מקצועי – מרכז רפואי קפלן רואה חשיבות רבה בשילוב של שירותי רפואה מן המתקדמים והחדישים בתחומם בשילוב עם שירות ברמה גבוהה המתייחס לפרט בצורה אנושית ומכילה.
  • טיפוחם של העובדים – העובדים במרכז רפואי קפלן מהווים משאב משמעותי ביותר עבור בית החולים אשר שואף לטפחם תוך שהם אכפתיים ומזדהים עם חזון בית החולים ומטרותיו.
  • דיאלוג קהילתי – עבור מרכז רפואי קפלן הקהילה הסובבת אותו הינה שותפה ולקוחה פעילה בהליכי מתן השירותים הרפואיים. מרכז רפואי קפלן רואה חשיבות לקיום דיאלוג מתמיד עם הקהילה תוך כדי מעורבות בטיפולה.

בית הספר לרנטגנאות במרכז רפואי קפלן

מרכז רפואי קפלן מפעיל בית ספר לרנטגנאות אשר הינו בית הספר היחיד בארץ מטעם שירותי הבריאות של קופת חלים כללית. לימודי הרנטגנאות מתפרשים על פני שלוש שנים והם בשיתוף ותחת קורת הגג של אוניברסיטת בר אילן, החוג למדעי החברה והחיים.

לימודי הרנטגנאות במרכז רפואי קפלן מעניקים לסטודנט המסיים את לימודיו תעודת רנטגנאי מוסמך ותואר ראשון ברנטגנאות. פעילותו של הרנטגנאי כוללת ביצוע צילומי רנטגן ובדיקות דימות. ביצוע צילומי רנטגן ובדיקות דימות במחלקות האשפוז, חדרי צנטורים, חדרי מיון, חדרי טראומה.

ביצוע שיטות דימות כגון אולטרה סאונד, רדיותרפיה, רפואה גרעינית, ממגורפיה, mri, ו – ct ועבודה משולבת עם כל שאר הצוות הרפואי. הלימודים מתחלקים ללימודים קליניים ולימודים עיוניים. הלימודים הקליניים כוללים הכשרה מעמיקה במכוני רנטגן בבתי החולים והמרפאות של קופת חולים כללית.

ההכשרה הקלינית יכולה להתבצע באחד מבתי החולים של קופת חולים כללית הקרובים לאיזור מגוריו של הסטודנט. הקבלה לבית הספר לרנטגנאות נעשית לפי תוצאות מבחן פסיכומטרי ונתוני תעודת בגרות על פי דרישותיה של אוניברסיטת בר – אילן. התשלום עבר הלימודים הינו תשלום אוניברסיטאי רגיל פלוס תשלום על סך 2000 ₪ שנתיים למרכז רפואי קפלן.

שירותים מיוחדים למען נוחותם של המטופלים

  • עגלות חימום חדישות  –  עבור חימומו של המזון כדי שלא יוגש קר אל החולים וזאת תוך שמירה על טעמו. העגלות מופעלות במערכת אוטומטית מיוחדת לשבת המאפשרת את השימוש בה גם לשומרי שבת.
  • מלונית – מלונית מרכז רפואי קפלן הינה עבור בני משפחות המטופלים והמאושפזים השומרים שבת ורוצים להשאר בקרבת יקיריהם בשבתות ובחגים.
  • השאלת ציוד רפואי – מרכז רפואי קפלן מאפשר השאלה של ציוד רפואי או קנייה של אביזרים שונים לשיקום. ההשאלה נעשית במרכז "נתיב החסד" הנמצא בתחומי בית החולים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן