מכבי חוגגת 70 שנה להיווסדה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מכבי חוגגת 70

מכבי חוגגת שבעים שנים להיווסדה, מיום שהוקמה בשנת 1941 על ידי אגודת הספורט הציונית "מכבי". אגודת הספורט, שהוקמה מאוסף אגודות ספורט בגולה, חרטה על דגלה לקדם את "יהדות השרירים"- מכבי חוגגת 70השאיפה לעיצוב עם חזק, זריז וממושמע, שיוכל להגשים את הרעיון הציוני באמצעות חוסנו הפיזי והנפשי.

מכבי היתה קופת החולים הראשונה שקיבלה את כולם לשורותיה בלי אפליה, גם את מי שלא היה חבר באף איגוד פועלים- קופות החולים האחרות התחלקו לפי ארגונים, והיו מי שמצאו את עצמם ללא גב רפואי. חידוש נוסף שהביאו עמם רופאי "מכבי", שעלו ממזרח אירופה, היתה המדיניות הליברלית לפיה כל מטופל יכול לבחור לעצמו את הרופא.

מה שנחשב כיום לדבר כל כך טריוויאלי, היה חידוש משמעותי באותה תקופה: בקופות החולים בארץ היה נהוג שהפציינטים מקבלים טיפול מהרופא הראשון שמתפנה בתור.

צמיחה מהירה

בעשור הראשון לקיומה של מכבי, טיפלה קופת החולים רק באחוז אחד מהאוכלוסיה, בשישה סניפים בלבד. בשנת 1975 התאחדה עם "קופת חולים אסף", אבל ההתרחבות הגדולה החלה רק בשנת 1990. חמש שנים לאחר מכן כבר מנתה הקופה מליון מבוטחים.

כיום מהווה מכבי שרותי בריאות גורם מרכזי בשוק הבריאות, ומחזיקה בין היתר ברשת בתי החולים אסותא. זו הקופה היחידה שהראתה צמיחה בשנת 2010, והיא ממשיכה להחזיק בציבור מבוטחים מרוצה ונאמן.

מנהל קופת החולים הוא פרופסור אהוד קוקיה, שמקדם את השוויון במערכת הבריאות ומוביל מהלכים לשיפור השירות עבור המבוטח, בין היתר באמצעות הכנסת טכנולוגיות מתקדמות לשימוש.

מתיחת פנים

לכבוד חגיגות ה-70 החליטו ב"מכבי" לרענן את הלוגו המוכר ללוגו חדש, שיכלול את המלים "מכבי שרותי בריאות". הלוגו החדש, שעוצב על ידי סטודיו "ברוך נאה creative branding", כולל את הערכים שמכבי מקדמת כיום: אנושיות בשירות, מקצוענות וקידמה.

מגן הדוד שמלווה את הלוגו מהיווסדה של מכבי מופיע בלוגו החדש במיקום אחר, את המלה מכבי תוחם קו עגול של תנופה קדימה, והעיצוב הוא עדכני ומרענן. במהלך השנה הנוכחית יתווסף ללוגו מכבי גם לוגו צבעוני המציין את חגיגות ה-70.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן