קופת חולים כללית – מוקד זימון תורים און ליין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קופת חולים כללית מוקד זימון תורים און ליין

קופת חולים כללית מאפשרת יצירת קשר טלפוני באמצעות מוקד טלפוני וכן שירות כללית און ליין באינטרנט.

שירותים אלו מאפשרים ביצוע פעולות שונות כמו הזמנת תור לרופא, ברור לגבי רופאים מומחים, שעות פעילות של סניפים, מעבדות ואפשרות קבלת טופס 17 ועוד.

מוקד שירות לקוחות טלפוניקופת חולים כללית מוקד זימון תורים און ליין

מוקד טלפוני של קופת חולים כללית פועל 24 שעות ביממה ומאפשר קבלת מידע רב לגבי מגוון שירותים  – מוקד אחיות מאפשר קבלת מענה ראשוני לשאלות בנושאי בריאות, מוקד זימון תורים – מוקד רופאים מומחים מאפשר זימון תור לרופא מומחה של הקופה בצורה קלה ומהירה, קבלת מידע לגבי שעות פעילות הסניפים, מרפאות, מכונים, מעבדה וכן כתובת מדוייקת של כל סניף ומכון.

ניתן לפנות למוקד כללית מושלם – על מנת לבצע בירורים לגבי הנחות המגיעות לכם, להצטרף לאחד מהביטוחים המשלימים של הקופה או לקבל מידע לגבי אפשרויות קבלת השתתפות בטיפולים, תרופות ושירותים אשר אינם נכללים בסל הבריאות הבסיסי.

מוקד שירותי הרפואה המשלימה מאפשר לקבל מידע על הטיפולים השונים הניתנים בכללית רפואה משלימה

אפשרויות נוספות כוללות את מוקד כללית אסתטיקה וברור לגבי מגוון טיפולים האסתטיקה, ניתוחים פלסטיים המבוצעים בו, כללית סמייל– רשת מרפאות השיניים של קופת חולים כללית ומוקד כללית חו"ל – ביטוח בריאות רפואי לנוסעים לחו"ל.

כללית און-ליין

שירות אינטרנט און ליין של קופת החולים מאפשרים ביצוע פעולות רבות, בכל שעות, מהבית או מכל מקום אחר עם גישה לאינטרנט.

שירות האון ליין מאפשר צפיה וקבלת של בדיקת מעבדה, לקבל מידע בריאותי כללי לשמירה על אורח חיים בריא, לזמן ביקורים לכל רופא – רופא משפחה או רופא מומחה בתחומים עיניים, נשים, עור, אורתופדיה, א.א.ג, קדם הריון וביצוע סקר גנטי- מידע גנטי וכן שרות האחיות.

מוקד תמיכה טלפוני מאפשר קבלת עזרה במקרים ואינכם מצליחים להסתייע בשירות.

מסלול זימון תורים מהיר

מסלול זימון תורים מהיר של הכללית הינו שירות חדש המאפשר באמצעות אתר האינטרנט של הכללית לקבוע תור לרופא מומחה ולקבל תוצאות של בדיקות מעדה בצורה מהירה.

המסלול המהיר

המסלול המהיר מאפשר לקצר את זמני ההמתנה ולקבל שירות אישי בביקור אצל רופא או מרפאה – המצטרפים למסלול המהיר אינם צריכים להתעסק עם תשלומים לרופאים – או לעבור במשרדים קודם להגעה לרופא – החיובים יורדים בהוראת קבע ומאפשרים קבלת שירות בקלות ובנוחות.

מה עוד ניתן למצוא?

מחשבונים

אתר האינטרנט של הקופה מכיל מחשבונים רבים מחשבוני בריאות אלו כוללים בין היתר – מחשבון מעקב הריון, מחשבון BMI לחישוב משקל רצוי, מחשבון עלייה במשקל, מחשבונים לעזרה בדיאטה – קלוריות, חישוב תאריך לידה משוער, מחשבון התפתחות תינוקות – גדילת תינוק, מחשבון סידן ועוד. כמו כן קיים מחשבון פעילות גופנית שיסייע לכם לתכנן את רמת הפעילות הגופנית המתאימה לכם.

מדריכים

הכללית מציעה מגוון מדיריכם שונים בנושאי בריאות – מדריך התרופות, מדריך לפציעות ספורט, מדריך לעזרה ראשונה, מדריך הבדיקות, מדריך בריאות, מילון מונחים רפואיים, מדריך לשירותים און־ליין.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן