בתי מרקחת של שירותי בריאות כללית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בתי מרקחת של שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית היא קופת החולים הגדולה מבין ארבע קופות החולים בישראל: מספר מבוטחיה עומד על קרוב ל-4 מליון תושבים.

השירותים של קופת חולים כלליתבתי מרקחת של שירותי בריאות כללית

כמערך שירותי בריאות הגדול במדינה, קופת חולים כללית פורסת את שירותיה ברחבי הארץ ונוגעת לכל תחומי הבריאות ודרך חיים:

  •  כ-1300 מרפאות ברחבי הארץ לרפואה כללית ורפואת המשפחה
  • 14 בתי חולים
  • 400 סניפים של בתי מרקחת – המצויים בסמוך למרפאות הקופה
  • 37 מרכזי בריאות הילד
  • 32 מרכזים בריאות האישה – בהם ניתנים כלל השירותים הרפואיים הנשיים
  • מרפאות ייעודיות לבני נוער
  • רשת מרפאות שיניים, בהם טיפולים מסובסדים למבוטחי הקופה
  • רשת מרפאות לרפואה משלימה, המהווה חלוצה בתחום זה מבין קופות החולים
  • מרפאות ספורט ומרפאות למטיילים
  • מעבדות ומכונים מקצועיים שונים ובהם רשת מכוני מור

שירותי בריאות כללית מפעיל מערך של ביטוחים משלימים לביטוח הבריאות הממלכתי אשר מקנה את סל שירותי הרפואה הבסיסיים כשהנפוץ שבהם הוא כללית מושלם – המעניק תמורת תשלום קבוע סל שירותים מורחב יותר, המכיל את השירותים הבאים:

  • שירותי רפואה המוענקים על ידי רופאי המשפחה וכן על ידי רופאים מומחים.
  • דרך חיים – כללית מפעילה מערך רפואי וחינוכי לצורכי רפואה מונעת ואימוץ הרגלים לחיים בריאים: ייעוץ תזונתי, טיפולים להפסקת עישון, עידוד פעילות גופנית וכן הלאה.
    בנוסף, במסגרת זו קיים קו מוצרים של ויטמינים ותוספי מזון הקרוי אף הוא "דרך חיים" וניתן להשיגו בבתי המרקחת של הקופה.
  • כללית רפואה משלימה – לכללית רשת מרפאות שעיקר עיסוקן הינו מתן מענה הוליסטי-אלטרנטיבי למגוון בעיות רפואיות, הכולל טיפולים אלטרנטיביים שונים כמו דיקור סיני, רפלקסולוגיה, שיקויים מפרחי באך ועוד.
  • כללית אסתטיקה – כללית מפעילה רשת מרפאות שמציעות טיפולים אסטיים כגון: ניתוחים פלסטיים, הסרת שיער בלייזר ועוד.
  • כללית סמייל – כללית מפעילה רשת מרפאות שיניים המעניקות טיפול מונע, טיפולים אסתטיים, שיקום ואורתודנטיה.
  • שירותי בתי מרקחת בפריסה ארצית רחבה.

בתי מרקחת של הכללית

מספר בתי המרקחת של שירותי בריאות כללית הוא הגדול ביותר מבין כל קופות החולים ועומד על 400. בבית המרקחת מועסקים רוקחים מקצועיים המעניקים שירותי רוקחות אישיים וכן שירותי ייעוץ בכל הנוגע לטיפולים תרופתיים, שימוש באביזרים הנמכרים בבית המרקחת וכן ייעוץ לגבי ויטמינים ותוספי מזון.

בחלק נרחב מקופות החולים ניתן למצוא את בית המרקחת של הקופה המספק תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם ואביזרי רפואה שונים. בבתי המרקחת ניתן למצוא בנוסף תוספי מזון או אביזרי טיפול כגון תחבושות, פלסטרים, מזרקים וכן ציוד רפואי שעלותו מסובסדת בעת הרכישה בבית המרקחת של הקופה.

הכללית מציעה ללקוחותיה בבתי המרקחת שלה ויטמינים, מינראלים וצמחי מרפא של המותג "דרך חיים" ששם לעצמו מטרה לשמור על אורח חיים בריא יותר של לקוחות שירותי בריאות כללית.

שירותי בריאות כללית עובדת גם עם מספר בתי מרקחת פרטיים אליהם יכולים המבוטחים לפנות לפי הצורך. חשוב לציין כי מספר בתי המרקחת הפרטיים שעובדים עם הקופה הוא קטן יחסית בשל העובדה שבתי המרקחת של כללית נמצאים בפריסה רחבה בכל חלקי הארץ בסניפים עצמם.

ניתן לבדוק באתר האינטרנט של שירותי בריאות ככלית האם ישנו בית מרקחת במרפאה הקרובה לביתכם, או כל מידע אחר הרלוונטי אליכם ואף להזמין תורים לרופאים במוקד ובאתר כללית און ליין – אתר האינטרנט של הקופה הוא האתר המושקע והאינפורמטיבי ביותר מבין קופות החולים.

תעריפי תרופות בבתי המרקחת של הכללית

בבתי המרקחת של הכללית תרופות ללא מרשם נמכרות במחירים לאחר הנחה אוטומטית, גם ללא הצגת מרשם. אולם, מומלץ להציג מרשמי רופא גם לתרופות ללא מרשם כי יתכנו מצבים שבהם תינתן הנחה נוספת.

מחירן של תרופות המרשם בבית המרקחת של כללית זהה לכל בתי המרקחת על פי חוק, אולם מבוטחי הביטוחים המשלימים זכאים לקבל הנחות משמעותיות על תרופות מרשם שאינן מופיעות בסל התרופות, אך מצויות בסל התרופות הפנימי המוזל של הקופה.

הצגת הכרטיס המגנטי בעת ההגעה לבית המרקחת חיונית לצורכי זיהוי המטופל, כך יכול הרוקח לבחון את היסטוריית התרופות בהן משתמש המטופל ולהתריע בפני שילובי תרופות שעלולות להזיק למטופל.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן