טיפול הומאופתי מעלים קנדידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחקר חדש אשר בוצע בבית החולים אלישע בחיפה הראה ששימוש בתכשיר הומאופטי אשר נקרא קנדידה מיקס, יעיל מאוד לטיפול בקנדידה של מערכת העיכול. מחקר זה נותן תקווה מסויימת לאנשים רבים הסובלים מהתופעה הנחשבת לקשה לטיפול ומתלוננים על תסמינים טורדניים.

טיפול הומאופתי מעלים קנדידהקנדידה במערכת העיכול היא מצב נפוץ מאוד באוכלוסיה אשר בדרך כלל אינו גורם לסימפטומים ואינו מזיק. הקנדידה היא פטרייה, אשר נמצאת באופן טבעי בגוף ובדרך כלל אינה גורמת לכל בעיה. אצל חלק מהאנשים, כמות גדולה של קנדידה במעי יכולה לגרום להופעת תסמינים שונים, כמו כאבי בטן, נפיחות, חוסר תיאבון או תיאבון מוגבר למתוקים ותסמינים נוספים.

בנוסף, קיימת תיאוריה שנוכחות הקנדידה במעי גורמת להפרעה בספיגת המזון, וכתוצאה הגוף לא מקבל מרכיבים תזונתיים חשובים כמו ויטמינים ומינרליים החיוניים לתפקודו התקין. וכך, חוסר הספיגה הזה גורם לפגיעה במערכות גוף שונות, ולסימנים קליניים כמו כאבי שרירים, כאבי ראש, נשירת שיער ומגוון בעיות נוספות.

במקרים רבים, אנשים המתלוננים על בעיות כאלה המופיעות באופן כרוני וללא קשר למצבים רפואיים, (לאחר שכמובן בוצעה בדיקה מקיפה לגילוי הגורם לבעיה), מאובחנים בסופו של דבר כסובלים מקנדידה במערכת העיכול ומתחילים בטיפול.

קנדידה במערכת העיכול היא בעיה הקשה לטיפול

הטיפול בקנדידה במערכת העיכול מתבסס על דיאטה קיצונית נטולת פחמימות פשוטות. זוהי דיאטה קשה ביותר, שמטרתה "להרעיב" את הקנדידה במטרה לחסל אותה. ההיענות לטיפול זה נמוכה מאוד, ומטופלים רבים נשברים במהלכו ולא מצליחים להשיג את חיסול הקנדידה המיוחל. המחקר החדש, מציע טיפול הומאופטי פשוט ביותר, אשר על פי החוקרים משיג שיפור משמעותי במצב, וגורם להעלמותה של נוכחות הקנדידה בבדיקות מעבדה תוך 3 חודשים.

מהלך המחקר

במהלך המחקר, נבדקו 36 אנשים הסובלים מקנדידה אשר אובחנה על ידי בדיקת צואה או דגימה מהנרתיק. לאחר קבלת הבדיקה, שלחו החוקרים את הדגימות לשם עיבוד מעבדתי ויצירת תכשיר הומאופתי המשמש לטיפול בבעיה.

התכשיר ניתן למטופלים, אשר חזרו לביקורת לאחר 3 חודשים, בה התגלה שאצל 91% מהם הקנדידה בבדיקות המעבדה החוזרות נעלמה. לטענת החוקרים, הטיפול ההומאופטי הצליח להשיג את חיסול הקנדידה בצורה מושלמת אצל חלק גדול מהחולים, ונחשב ליעיל ביותר.

קיימים טיפולים אלטרנטיבים נוספים לקנדידה – להרחבה בנושא זה – טיפול אלטרנטיבי בקנדידה – candidafree

תפקוד החולים לאחר הטיפול

לאחר הטיפול, חולים רבים דיווחו על שיפור משמעותי במצבם בכל תחומי החיים, ובמיוחד בתחומים שנפגעו כתוצאה מנוכחות הקנדידה במערכת העיכול. בנוסף, לא התלוננו המטופלים על תופעות לוואי או כל הפרעה אחרת במהלך הטיפול, ובסך הכל היו מרוצים. חשוב לציין שלעומת הטיפול בדיאטה, טיפול זה הוא קל יותר מבחינת היענות החולים, ובעזרת טיפול פשוט וקצר ניתן להשיג שיפור משמעותי במצב.

יתרונות הטיפול ההומאופתי

מלבד היתרונות שהוזכרו, לטיפול ההומאופתי בקנדידה מספר יתרונות חשובים:

  • טיפול קצר ויעיל – מדובר בטיפול שהשיג יעילות מדהימה תוך 3 חודשים בלבד. טיפול זה קצר בצורה משמעותית לעומת הטיפולים האחרים אשר דורשים זמן רב יותר.
  • מרכיבים טבעיים בלבד – בטיפול זה משתמשים במרכיבים טבעיים בלבד, ולכן גופם של המטופלים אינו נחשף לחומרים כימיים.
  • ללא שינוי באורח החיים – בעוד סוגי טיפול אחרים כוללים שינויים משמעותיים באורח החיים, טיפול זה יכול להתבצע ללא השפעה על החיים ועל התפקוד היום יומי.

צורך במחקרים נוספים

חשוב להדגיש שמדובר במחקר קטן יחסית, אשר בוצע ללא שימוש בקבוצת ביקורת ולכן אמינותו אינה ברורה. כמו כן, לא ידועה השפעת הקנדידה על הנבדקים, והאם הטיפול ההומאופתי הוא זה שהשיג אצלם את השיפור, או שמדובר בגורמים אחרים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן