שירות השאלת ציוד רפואי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השאלת ציוד רפואי

השאלת ציוד רפואיבישראל קיימים ארגונים ואגודות המפעילים שירות של השאלת ציוד רפואי. ציוד זה נועד לאנשים שחולים במחלות שונות, ושעדיין מתגוררים בבתיהם, והכול בשביל לאפשר להם את המשך המחייה בבית ולהימנע ממעבר למוסד רפואי.

שירות השאלת הציוד הרפואי נעשה ללא תמורה. הציוד יקר, והארגונים המחזיקים בו, משמרים אותו היטב, כך שהחולים והנזקקים מקבלים לבתיהם מכשירים רפואיים בעלי רמת תקינות גבוהה מאוד.

הזכאות להשאלת הציוד הרפואי ניתנת לכלל החולים או הנזקקים מבחינות בריאותיות שונות, ללא כל צורך במתן הסברים ובתשלום. לרוב אלה אנשים מבוגרים וקשישים בני גיל הזהב, אנשים חולים במחלות קשות או אנשים שנפגעו מתאונה, וכעת הם מוגבלים בביצוע פעולות בסיסיות ביותר, ולצורך כך הם נעזרים בציוד הרפואי שברשות הארגונים.

להלן רשימת האגודות והארגונים המספקים את השירות של השאלת ציוד רפואי:

ארגון "ליונס ישראל"

את "ליונס ישראל" הקימו בשנת 1960, בשלושה מוקדים – תל אביב, ירושלים וחיפה. עם השנים הארגון התפתח וגדל לעוד מספר מוקדים. על סדר היום של ארגון גדול זה עומדים הנושאים הבאים: השאלת ציוד רפואי לאוכלוסיית הנזקקים והחולים, בריאות, חינוך, רווחה, התנדבויות בתחומי עניין רבים, ארגוני אירועים לאוכלוסייה בעלת אמצעים כלכליים נמוכים, סיוע למוסדות לימוד לילדים מוגבלים, ארגון מבצעים של התרמות דם וכדומה.

אגודת "יד שרה"

את "יד שרה" הקימו בשנת 1976, כאשר המטרה הייתה להקים שירותים שיסייעו לנכים, לנזקקים ולקשישים לחיות את חייהם באופן עצמאי בבתים שלהם, מבלי לעבור למוסדות רפואיים. האגודה הקימה את השירותים ומפעילה אותם עד היום. האגודה מפעילה מוקדים רבים ברחבי הארץ, והשירות המוביל הוא השאלת ציוד רפואי ושיקומי לכל מי שמבקש.

שירותים נוספים הניתנים ב"יד שרה" הם הסעות לאנשים מוגבלים, לחצני מצוקה, שירותים לאוכלוסיות מיוחדות, סיוע משפטי לקשישים, מרפאות חברה ותרבות, שירות תעסוקה יוצרת לאנשים מוגבלים שמרותקים לבתיהם, וכדומה.

ארגון "עזרת אחים"

את "עזרת אחים" הקימו בשנת 2000. בארגון מספקים שירות השאלת ציוד רפואי לאוכלוסיות הקשישים, החולים והנכים, ישנו שירות הסעות של חולים נכים לקבלת טיפולים בבתי החולים השונים, הארגון דואג גם למשפחותיהם של החולים בבישול ארוחות שבת וחג, ניתן גם שירות של מוניטור בייתי לנשים הרות, אותו מפעילה אחות מיילדת מהארגון, בכדי למנוע נסיעות לבתי החולים, שלא לצורך.

אגודת "עזר מציון"

את האגודה הקימו בשנת 1979, כאשר העיסוק המרכזי בה הוא בתחום הסיוע הפרא- רפואי למען אוכלוסיית החולים והמוגבלים. באגודה מופעלים שירות של השאלת ציוד רפואי ושיקומי ללא קבלת תמורה בחזרה, שירותים מתחומים שונים לאנשים הסובלים מבעיות תפקודיות או שנמצאים במצבי משבר. "עזר מציון" מפעילה את שירותיה באמצעות תכניות ופרויקטים שונים.

אגודת "עזרה למרפא"

את האגודה הקימו בשנת 1979, כאשר מקימיה שמו להם למטרה את עניין הקלת הסבל של החולים ושל בני המשפחות. באגודה מופעלים השירותים הבאים: השאלת ציוד רפואי, ייבוא תרופות שלא ניתן למצוא בארץ, הטסת חולים לבתי חולים ברחבי העולם, שירות אמבולנסים, תרומות דם, ייעוץ מקצועי לרופאים, טיפול בייתי לילדים החולים במחלת הסרטן, ועוד.

אגודת "נר דויד"

את "נר דויד" הקימו בשנת 1992, מתוך מטרה לתת עזרה לחולים, לנכים ולקשישים בתחומים שונים, כגון השאלת ציוד רפואי, שירותי אמבולנסים לבתי חולים, מתן שירותים לאוכלוסיות מעוטות יכולת, עזרה בצרכי הרווחה של הקהילה ועוד.

אגודת "רפאנו"

את "רפאנו" הקימו בשנת 1998, כאשר בין עיסוקיה כלולים השאלת ציוד רפואי, הסעות נכים וחולים, גמילות חסדים של תרופות נדירות, מבצעי התרמות דם, ימי כיף לילדי החולים וכדומה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן