ניתוח להסרת עודפי עור

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הסרת עודפי עור

הסרת עודפי עורבשעה טובה ומוצלחת, הצלחתם להשיל ממשקל גופכם קילוגרמים רבים ומרובים, לאחר חודשים רבים של ריצות, הליכות, קפיצות, אכילה של מזון בריא ומאוזן, "קבירת" הפיצות, ההמבורגרים, השווארמה, השוקולד והפיצוחים, אתם שוב נמצאים במשקל גוף תקין ובריא, אך משום מה עדיין אין ביכולתכם להגשים את החלום ולהוריד את החולצה בים, או ללכת עם מכנסיים או חצאיות קצרות.

דיאטה מוצלחת ופעילות גופנית מאסיבית לא מעלימים את כל העודפים בגוף. למרות שעודפי השומן נעלמו נותר העור הרב שנותר לאחר הירידה במשקל.

עודפי עור, נשארים בעיקר אצל אנשים שמנים מאוד אשר עשו דיאטה והצליחו להפחית משקל רב מגופם. או בקרב אנשים שעברו: ניתוח קיצור קיבה, המסת שומן, ניתוח שאיבת שומן, ניתוח בריאטרי ועוד.

העור שכיסה את מסת השומן הזו, נשאר עתה דליל ומיותר והבעיה הגדולה היא, שעודפי עור אינם נעלמים בעזרת דיאטה או פעילות גופנית יומיומית. עודפי עור הנשארים בגוף, יכולים להיעלם רק בדרך אחת- ניתוח להסרת עודפי עור.

מהו ניתוח להסרת עודפי עור?

ניתוח להסרת עודפי עור הוא ניתוח פלסטי נפוץ, המתבצע לרוב על ידי רופא פלסטיקאי מומחה, מורשה, מוסמך ובעל ניסיון בניתוחים מסוג זה. הניתוח להסרת עודפי עור יכול להתבצע בבית חולים ציבורי, בית חולים פרטי או במרפאה של הרופא, במידה והיא מרפאה המיועדת גם לניתוחים גדולים מסוג זה.

מטרת הניתוח היא פשוט לחתוך ולהסיר את עודפי העור אשר נותרו בגוף. מרבית האנשים סובלים מעודפי עור באזורים שונים בגוף, כגון: זרועות, בטן, ירכיים ועוד.

ניתוח להסרת עודפי עור יכול להתבצע בשלבים, בו בכל פעם, בהפרש של מספר שבועות או חודשיים, יוסר חלק אחר של עודף עור או הניתוח להסרת עודפי עור יכול להיות ניתוח ארוך ומשולב, במהלכו, בו זמנית, עובדים מספר מנתחים, אשר כל אחד מהם עובד במקביל להסרת עודפי העור באזור אחר בגוף, ניתוח מסוג זה יכול להגיע לאורך עד כ-12 שעות.

חשוב מאוד לפני ההחלטה ללכת לטיפול בהסרת עודפי עור, להתייעץ עם רופא המשפחה ולבדוק, שאכן המטופל יוכל לעמוד מבחינה בריאותית, בניתוח מסוג זה. קיימים אנשים בעלי מחלות כרוניות (לדוגמא: סרטן, מחלות לב, סוכרת) אשר אין ביכולתם מבחינה פיזיולוגית לעבור ניתוח זה ויהיה צורך למצוא שיטת טיפול אחרת.

לפני הניתוח, תיערך פגישת ייעוץ עם המנתח, במהלכה יסביר המנתח למטופל את הפרוצדורה הניתוחית, הסיכונים, תופעות לוואי, כיצד לנהוג לאחר הניתוח ועוד. כמו כן, תיאום ציפיות הוא שלב חשוב, בו יוכל המטופל להבהיר מה רצונו וחלומו ובמקביל המנתח יסביר האם חלום זה אכן יכול להתגשם בצורתו המלאה או רק חלקית.

ניתוח להסרת עודפי עור מתבצע תחת הרדמה מלאה, במהלכו כאמור, מוסרים עודפי העור בעזרת סכין מנתחים ולאחר מכן העור נמתח חזרה ונתפר.

לאחר הניתוח, ישהה המטופל כיום בבית החולים ולאחר מכן, באם מצבו הבריאותי תקין, יוכל לחזור לביתו ולנהוג על פי הנחיות הרופא. לאחר ניתוח מסוג זה, ההחלמה תיקח מספר שבועות ותוצאות מלאות של הניתוח ייראו גם כן לאחר מספר שבועות ואף חודשיים. חשוב להימנע מפעילות גופנית במשך מספר שבועות.

סיכונים ותופעות לוואי

בכל ניתוח המתבצע תחת הרדמה מלאה – הרדמה כללית, קיימים סיכונים בעקבות ההרדמה (כגון: יתר או תת לחץ דם, הפרעות נשימה, דופק נמוך, זיהומים,קצב לב ועוד).

כמו כן, לאחר ניתוח הסרת עודפי עור, ייתכן וירגיש האדם במשך מספר ימים, אי נוחות, כאבים, שטפי דם, זיהומים, דלקות, עלייה בחום הגוף ודימום. מומלץ לגשת לרופא המטפל בכל תופעת לוואי. מרבית תופעות אלו ייעלמו לאחר מספר ימים ובמתן תרופות משככות כאבים ואנטיביוטיקה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן