קופת חולים כללית בסופר פארם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הכללית בסופר פארם

הכללית בסופר פארםזמינות שירותי הרפואה בארץ היא לא פשוטה. זימון תור אצל רופא מומחה עשויה לקחת מספר שבועות ואף חודשים. אדרבא, לא כל רופא משפחה מכיר את כל הבעיות והתחלואים, אלא משתדל להפנות את המטופלים אל המומחה המתאים.

אדם שנתקל בבעיה או שאלה, לרוב מוצא את התשובות ברשת האינטרנט או בעיתונות, או באמצעות תשאול מקיף של החברה בה הוא מסתובב, למצוא נקודות וקצות חוט שעשויות לשפוך אור על העניין.

לאחרונה התרבו הפורומים ברשת, שבהם ניתן לשאול את השאלות המתאימות ומיטב אנשי המקצוע עשויים להשיב ולתת מענה שאמור להיטיב עם בריאותכם. אך אם לא נשאלות השאלות הנכונות לבירור המקרה? ואם המטופל, הרי הוא האדם השואל, אינו יודע מה הקשר בין תסמינים שונים שהופיעו .

בדרך זו עומד אדם ששאל שאלה בפורום מסוים, או התייעץ עם חבר שמכיר את עולם הרפואה כתחביב והתשובה אינה מתאימה דווקא למקרה הייחודי שלו.

פרויקט חדש של שירותי בריאות כללית ושל רשת סופר פארם

פרויקט חדש שיצרו שירותי בריאות כללית ורשת הסופר פארם נועדו לפתור בדיוק את העניין הזה, את חוסר הדיוק של המענה הרפואי לשאלות ובעיות שונות שעולות לאנשים והם אינם זקוקים לקבוע תור לרופא משפחה למען זה במוקד זימון התורים של הקופה.

רשת הסופר פארם תעמיד רופא מטעם קופת חולים כללית בעמדות המכירה בסניפים, שם ימוקמו רופאים צמודים שיענו לקהל הרחב על שאלות שונות באופן פרטי. הפרויקט שנקרא "רופא עכשיו", יהיה פיילוט למיקום של רופאים שונים ברחבי הארץ וחדר רופא הראשון יהיה בצמוד לסניף "סופר פארם" בנתניה.

חדר רופא צמוד בכל סניף של סופר פארם

חדר הרופא הצמוד בסניפי הסופר פארם יהיה חדר שבו יקבל רופא המשפחה של הכללית אנשים ויספק את המענה הדרוש. שירותי בריאות כללית משקיעים במיזם ובהקמת החדרים ומצפים להקים בשנה הקרובה שלושה חדרי רופא צמודים לסניפי הסופר פארם בערים שונות בארץ.

חדר הרופא יהיה זמין בשעות ששאר מוקדי השירות הרפואיים אינם זמינים, מהשעות המוקדמות ביותר של היום אל השעות המאוחרות ביותר. רוב הבעיות אינן מטופלות כראוי בשל העובדה שאנשים אינם מוצאים זמן על מנת להתפנות מעיסוקיהם השונים ולהגיע למען מטרה זו אל הרופא וכך דוחים את הביקור עד למצב חירום.

שירות ללקוחות קופת חולים כללית בלבד

השירות החדש לשירותי בריאות כללית ושל רשת הסופר פארם יינתן רק לחברי קופת חולים כללית והם לא יאלצו לשלם סכום נוסף בעבור השירות או להיות מבוטחים בכללית מושלם.

סניפי קופת חולים כללית ישולבו בפרוייקט שיזמה הכללית. המטרה היא לאפשר לחברי הקופה לקבל שירות רפואי בכל שעות היום וכן בשל יוקרת רשת הסופר פארם שמיתגה עצמה כרשת מובילה בתחום בתי המרקחת ושיתוף הפעולה ביניהן עשוי להיות פורה ומפרה.

רשת הסופר פארם מרוויחה קהל לקוחות רחב

רשת הסופר פארם מצידה מרוויחה באמצעות פרויקט זה קהל לקוחות רחב, שכן כל מרשם שיינתן על ידי רופא המשפחה, יועבר ישירות אל בית המרקחת של הסופר פארם, שם יוכל המטופל לרכוש את התרופות השונות.

יש בפרויקט זה כך שיפור בתחום, שכן סכסוכי עבודה רבים נתגלו בין קופות החולים ורשתות בתי המרקחת לאחרונה, שהגיעו עד לבתי המשפט. פרויקט זה עשוי להיות הסוכרייה שבלב ההמולה. השאיפה לשפר את מערכות היחסים המשפטיות והמקצועיות בין מערכת קופות החולים אל רשתות בתי המרקחת ושיווק תרופות ומוצרי בריאות שונים, לרבות קוסמטיקה ומוצרי היגיינה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן