בית החולים לגליל המערבי בנהריה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בית החולים לגליל המערבי בנהריה

בית החולים לגליל המערבי בנהריהבית החולים לגליל המערבי הממוקם בעיר נהריה ופועל משנת 1956, הוא בית החולים השני בגודלו באזור הצפון אחרי בית חולים רמב"ם.

בית החולים משרת אוכלוסייה של כחצי מיליון תושבים מהגליל המערבי, יישובי הצפון וגם את חיילי צה"ל וחיילי או"ם אשר פועלים באזור. הוא מכיל מעל ל- 600 מיטות אשפוז, מטפל בכ- 60,000 אשפוזים מדי שנה ומקבל בממוצע כ- 400 פניות לחדר המיון שבו מדי יום.

בית החולים כולל עשרות מחלקות אשפוז ופועלות בו יחידות רפואיות ייעודיות חשובות וייחודיות. אחת מיחידות אלו היא היחידה להדרכת הילד אשר פועלת כמחלקה פסיכיאטרית סגורה בתוך בית החולים.

המחלקה המיוחדת כוללת 22 מיטות אשפוז ומיועדת לטיפול בילדים מגיל 6 ועד גיל 18 הסובלים מבעיות פסיכיאטריות שונות. המחלקה שפועלת כבר 15 שנה הציגה בתחילת 2010 נתונים מרשימים אשר העידו על אחוז תמותה אפסי ממחלת האנורקסיה מבין הנערות המטופלות בתחום הפרעות אכילה, כאשר כל אחת מהבנות אשר טופלו במחלקה חזרה לתפקוד מלא.

בית החולים נהריה התפתח עם השנים מבית חולים קטן יחסית בתחילת דרכו, לבית חולים חשוב ומשמעותי אשר עושה שירות חשוב לתושבי הצפון. כך לדוגמא הוא היה בית החולים הראשון בישראל אשר זכה לקבל ממכון התקנים הישראלי את ה- ISO 2001 שהוא תו תקן בינלאומי לאיכות. תו התקן ניתן לבית החולים לאחר סדרת בדיקות שנערכו בכלל המחלקות, אשר בחנו את תהליכי העבודה ואת איכות הארגון.

פיתוח מתמיד של בית החולים

מנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום פועל מאז כניסתו לתפקיד בסוף שנת 2007 לפיתוח בית החולים בכלל התחומים ובפרט להתממשות שני פרויקטים חשובים, הקמת אגף לבריאות האישה ואגף מיון חדשים.

האגף לבריאות האישה צפוי לקום בבניין חדש בעוד מספר שנים, בפרויקט שעלותו מוערכת במעל ל-100 מיליון שקלים. האגף החדש צפוי לרכז בתוכו את כל המחלקות הקשורות לבריאות האישה יחד עם המחלקות לבריאות האם והילד, אשר כיום מפוזרות במקומות שונים בבית החולים.

פרויקט חדר המיון החדש אשר צפוי להיות תת קרקעי ובעל 80 עמדות קבלה קיבל חשיבות מיוחדות אחרי מלחמת לבנון השנייה, אשר בה היה לבית החולים תפקיד מיוחד בטיפול בפצועים שהגיעו מהגבול הצפוני. חדר המיון החדש והמרווח צפוי להחליף את חדר המיון הקיים אשר נודע בצפיפותו ובכמות לא מספיקה של 22 מיטות אשפוז בלבד.

יחד עם הפרויקטים העתידיים הצפויים לקום בבית החולים, ממשיך בית החולים לדאוג להתפתח ולהתעדכן בטכנולוגיה העכשווית לטיפול בחולים. בית החולים אף היה אחד מבתי החולים הראשונים בארץ אשר רכש מכשיר חדיש המשמש לנטור תהליכי הלידה, מה שמבטל את הצורך בבדיקות נרתיקיות חוזרות במהלך הלידה. המכשיר החדש מאפשר לצוות הרפואי של אגף היולדות להעריך בכל רגע נתון את מצבה של הלידה באופן מדויק יותר, מבלי לגרום ליולדת חוסר נעימות מיותר.

בית החולים נהריה דואג גם להפעיל לא מעט פרויקטים יצירתיים לרווחת המאושפזים וכך בשנת 2009 עמותת 'רופאי חלום' אשר מפעילה ליצנים רפואיים במחלקות הילדים של בית החולים, פתחה בפרויקט המאפשר לילדים לטייל על אופניים ברחבי בית החולים, תוך שהם מקבלים טיפולים תרופתיים דרך עירוי. הפרויקט מאפשר לילדים שהיו עד כה מרותקים למיטה בזמן קבלת הטיפול, להיות ניידים ולהשתתף בפעילויות חברתיות בבית החולים.

אחד מהגופים אשר מאפשר לבית החולים נהריה להמשיך ולפתח פרויקטים הוא עמותת ידידי בית החולים לגליל המערבי, אשר אחראי על גיוס תרומות למילוי הצרכים המיידים של בית החולים, יחד עם תרומות לפרויקטים גדולים יותר.>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן