בית חולים וולפסון בחולון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בית חולים וולפסון בחולון

בית חולים וולפסון בחולוןבית חולים וולפסון, או המרכז הרפואי על שם אדית וולפסון ממוקם בעיר חולון ומשרת כמות גדולה של אזרחים מן הערים הסובבות כמו ראשון לציון, בת ים, יפו ושכונות רבות בדרום תל אביב.

לפני הקמת בית החולים תושבי האזור פנו לטיפול רפואי בבית חולים ישן ביפו ועקב גידול האוכלוסייה באזור עלה הצורך בבית חולים חדש.

בית החולים נקרא על שמה של אשת העסקים אדית וולפסון שיחד עם בעלה אייזיק וולפסון תרמו רבות למטרות חינוכיות הקשורות לתחומים רבים, בין היתר תחומי בריאות ובזכות תרומתם הוקם בית החולים.

נתונים חשובים

בית החולים וולפסון פועל החל משנת 1980, מאז גדל והתפתח כאשר כיום קיימות בו קרוב ל-700 מיטות. חדר המיון המתקדם בוולפסון מעניק טיפול לכ- 500 מטופלים מדי יום.
בית החולים משרת אוכלוסייה של כחצי מיליון תושבים ומספק להם שירותים רפואיים מגוונים.

בבית חולים וולפסון 60 מחלקות בעלות התמחויות שונות. החל מאונקולוגיה, המטולוגיה, מחלקה כירורגית ומחלקה פלסטית, מכון לב, מרפאות פוריות וכמובן חדרי ניתוח, חדרי לידה ועוד.

בית החולים מעורב בפעילות אקדמית וכמאה מרופאיו מתפקדים גם כמרצים באוניברסיטת תל אביב, בבית הספר לרפואה. מחלקות רבות בתוך בית החולים מנהלות שיתוף פעולה עם בית הספר לרפואה וסטודנטים רבים מן הארץ ומחו"ל מגיעים להדרכות והשתלמויות בבית החולים.

שירותים מיוחדים

בנוסף למחלקות הרגילות וההתמחויות השונות בית החולים מנהל ומספק גם שירותים מיוחדים, הייחודיים לבית החולים:

  • המרכז לנפגעות תקיפה מינית – פועל החל משנת 2000 ועובד בו צוות המורכב מרופאים, אחיות ועובדים סוציאליים המנהלים קשר ישיר עם המשטרה.
  • מרפאות המתמחות בטיפול במצבים רפואיים ייחודים כמו מרפאה לטיפול במחלות שרירים ועצבים ומרפאה לטיפול בחוסר שגשוג אצל ילדים.

בית החולים מפורסם בזכות המחלקות למיפוי מח בשיטות מתקדמות המאפשרות זיהוי של מחלת פרקינסון, כמו גם בזכות המרפאה המתמחה בנוירולוגיה של העובר ומטפלת בנשים בהריון עם חשש למומים אצל העובר.

מרכז נשים בוולפסון

המרכז הרפואי וולפסון מנהל בדומה לבתי חולים גדולים בישראל, מרכז מיוחד המתמחה בבריאות האישה. המרכז כולל בתוכו את המרכז לנפגעות תקיפה מינית, מרפאת פוריות, מחלקת גניקולוגיה, מרפאות למעקב אחר האם והתינוק בזמן ההיריון, חדרי לידה ועוד. בית החולים מארגן גם קורסי הכנה ללידה, מאפשר לנשים בהריון לסייר בחדרי הלידה טרם הלידה וקיימים בו גם מספר חדרי לידה פרטיים.

המחלקה לנוירולוגיה – ילדים

בית החולים מספק גם שירות פסיכולוגי התנהגותי שנועד לטפל בבעיות התנהגות של ילדים צעירים דרך המחלקה לנוירולוגיה ילדים. המחלקה לנוירולוגית ילדים בבית החולים מפעילה גם מרפאה לרפואה משלימה אצל ילדים. המרפאה מטפלת אך ורק בילדים עם בעיות שהוכחו ונבדקו כמו כאבי ראש, הפרעות קשב, הפרעות התנהגות ועוד.

תחום הסיעוד בוולפסון

בית החולים מנהל מערך סיעודי שכולל בתוכו אנשי צוות רבים העוסקים בכל התחומים הסיעודיים בבית החולים. המערך הסיעודי מפעיל אחים ואחיות בדרגות שונות במחלקות שונות, כמו מחלקת יולדות, מחלקה כירורגית, מחלקה פנימית, טיפול נמרץ ועוד. מטרתו של הטיפול הסיעודי היא מתן טיפול לחולה וליווי במהלך כל שלבי האשפוז בבית החולים במחלקות השונות.

בית החולים מקיים גם בית ספר לסיעוד. בית הספר מכשיר אחים ואחיות בכל תחומי הסיעוד כמו טיפול בגריאטריה וטיפול סיעודי בחולים במהלך אשפוז. תכנית הלימודים אורכת כארבע שנים ובין היתר בית הספר מעביר קורסים בנושאים שונים הקשורים לסיעוד, כמו טיפול בחולה סיעודי חריף.

לבית החולים ישנה גם ספרייה רפואית ובה מאגר של כתבי עת ומאמרים בנושאים רפואיים שונים. הספרייה משרתת את סגל בית החולים ואת הסטודנטים הפועלים בבית החולים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן