בית חולים ברזילי באשקלון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בית חולים ברזילי באשקלון

בית חולים ברזילי באשקלוןהמרכז הרפואי ברזילי ממוקם בעיר אשקלון והוא משרת את תושבי אשקלון כמו גם את תושבי הערים הקרובות אשדוד, שדרות, קריית גת, קריית מלאכי וישובים נוספים.

המרכז הוקם בשנת 1961 והחל משנת 1971 המרכז נקרא על שמו של ישראל ברזילי, אשר היה שר הבריאות שהניח את אבן הפינה לבית החולים עם פתיחתו.

בתחילתו כלל המרכז רק מחלקת יולדות, מחלקת ילדים ומספר מצומצם של מיטות אשפוז, כאשר היום כולל המרכז מגוון רחב של מחלקות, יחידות, מכונים רפואיים ומרפאות.

בבית חולים ברזילי משרתים בנים ובנות במסגרת שירות לאומי והם משתלבים במחלקות השונות בתפקידי מזכירות, סיעוד וסיוע לאחיות ולצוות הרפואי.

לשכת בריאות הציבור המחוזית – מחלקות ויחידות בברזילי

המרכז מתפקד גם כלשכת בריאות הציבור המחוזית ופועלות בו מחלקות ויחידות רפואיות כמו מחלקת אורולוגיה, אורתופדיה, גריאטריה, פסיכיאטריה, טיפול נמרץ, מחלקות ילדים, יולדות, כירורגיה, לב, נוירולוגיה, נשים, עיניים ועוד.

המרכז מפעיל מספר מכונים ומרפאות בעלי התמחויות ספציפיות ומגוונות כמו מכון דימות / רנטגן, המטולוגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון, מרפאת עור ועיניים, ריאות ועוד.

המרכז מפעיל מכון לרפואת ספורט, אשר מבצע מעקב לאחר אשפוז או פציעות עקב פעילות ספורטיבית. במרכז פועלת מרפאת לפידים אשר מטפלת ועוקבת אחרי מטופלים הסובלים מעודף שומנים בדם. המרפאה מציעה הדרכות וייעוץ לגביי שימוש בתרופות מתאימות, פעילות ספורטיבית מתאימה וכדומה.

בבית החולים פועל גם מרכז לפוריות הגבר אשר מבצע בדיקות זרע, ניתוחים לאיסוף זירעונים ומבצע מחקרים בנושא פוריות הגבר.

בתוך המחלקה לכירורגיה וכלי דם פועלת גם מרפאת טרום ניתוח אליה מגיעים מטופלים לאחר שעברו את השלב הראשון בהכנה לניתוח. המרפאה פועלת במשך הימים שלישי וחמישי ומכינה מטופלים לניתוחים קבועים בימי רביעי וראשון.

המרפאה מטפלת רק במטופלים אשר עומדים לפני ניתוח אלקטיבי, כלומר ניתוח מתוכנן מראש ושם הם נבדקים על ידי רופא ואחות ומקבלים מידע לגבי הניתוח הצפוי. חלק מהמטופלים נבדקים במרפאה ומשוחררים לביתם עד למועד הניתוח, כאשר יתר המטופלים מאושפזים במרפאה עד ליום הניתוח.

במרכז ניתן לקבל גם טיפולי שיניים באופן פרטי שלא דרך קופות החולים, הן לילדים והן למבוגרים. הטיפולים מתבצעים על ידי רופאי שיניים מקצועיים במרפאה לכירורגית הפה או במרפאת השיניים לילדים.

המחלקה הסוציאלית במרכז

במרכז פועלת גם מחלקה לעבודה סוציאלית שתפקידה לשרת את האוכלוסייה המאושפזת במחלקות השונות בבית החולים. העובדים הסוציאליים מסייעים למטופלים ולבני משפחותיהם להתמודד עם תקופת האשפוז ועם הטיפול במחלה.

למחלקה תפקיד חשוב בקישור בין הצוות הרפואי ובין משפחות המטופלים והיא הראשונה לטפל בבני משפחה אשר מגיעים לבית החולים בחיפוש אחר יקיריהם. במרכז פועלים מכון לפיזיותרפיה ומכון לריפוי בעיסוק, אשר מטפלים במאושפזי בית החולים ובמטופלים נוספים המופנים אל המרכז ממקומות שונים.

קורס הכנה ללידה

המרכז הרפואי ברזילי מציע קורס הכנה ללידה להורים המצפים הכולל תכנים בנוגע לתזונה נכונה בזמן ההיריון, שינויים להם ניתן לצפות בתקופת ההיריון מבחינה פיזית ונפשית, התמודדות עם הליך הלידה בכל הנוגע לנשימות, דחיפות ותנוחות, התמודדות עם כאב וגם הדרכה בכל הנוגע לתקופה שלאחר הלידה, כמו הדרכת הנקה וטיפול ראשוני בתינוק.

יחידות נוספות במרכז הרפואי ברזילי

במרכז פועל מערך סיעוד אשר תפקידו לדאוג לרווחתם של המטופלים והמאושפזים במחלקות, במכונים ובמרפאות השונות. במרכז קיים גם מכון לבדיקות תקופתיות אשר מיועד לעובדים ולמנהלים הפועלים במרכז וכן משמש מוסדות חיצוניים כמו משרד הביטחון, עובדי מדינה, מפעלי תעשייה מן האזור ועוד.

המכון מבצע בדיקות תקופתיות לצורך מניעת מחלות וגילוי מוקדם. הבדיקות העיקריות המבוצעות הן בדיקות דם, בדיקת שתן וצואה, בדיקת עיניים, בדיקת שמיעה, בדיקת תפקודי ריאות, בדיקת מאמץ וא.ק.ג, צילום חזה וגם בדיקה גניקולוגית ובדיקת שד לנשים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן