אופטיקנה – משקפי שמש באופטיקנה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עדכון חשוב: מדיווח של המועצה לצרכנות לשנת 2009 עולה כי 26% מהתלונות בענף האופטיקה הוגשו נגד רשת אופטיקנה!

חוות דעת אישית שלי – בתאריך 30 באפריל הזמנתי משקפי שמש באופטיקנה בדיזינגוף סנטר. המשקפיים הגיעו עם מסגרת לא תקינה ונאלצתי להמתין עוד על מנת לקבל משקפיים תקינים. בנוסף המספר של העדשה (משקפי שמש אופטיים) לא היה מדוייק, מסיבה זו בתאריך 21 למאי 2009 בוצעה הזמנה נוספת.

מאותו תאריך, ולאורך כל הזמן לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה – מתי המשקפיים יהיו מוכנות?

נציגי החנות ניתקו לי שיחות טלפון, ובכל פעם הייתי צריך להסביר את כל הסיפור מחדש… מכירים את זה?

בסופו של דבר:

אופטיקנה – חוסר שביעות רצון

ביום ראשון, בתאריך 31 למאי דיברתי עם מנהל הסניף שהבטיח שיחזור אלי וכי המשקפיים יהיו מוכנות באותו שבוע.
בתאריך 2 ליוני ניסיתי לברר שוב מה קורה – ומה נמסר לי? המשקפיים יהיו מוכנות בתאריך 15 ביוני !!!

באופטיקנה מתחייבים למסור את המשקפיים תוך 10 ימי עבודה. אם נלך לפי פרשנות מקלה – רק מהתאריך 21 במאי 2009 – הרי 10 ימי עבודה חלפו להם ועדיין מנהל הסניף לא עמד במילתו לחזור אלי, אופטיקנה הפרה את התחייבות למסור את המשקפיים בזמן ובכלל.

בתאריך 10 ביוני בתקשרו אלי מחנות אופטיקנה ואמרו לי שבמזל ובששון המשקפיים מוכנות. ב-11 ליוני השקמתי מוקדם בבוקר והלכתי לחנות על מנת לקבל את משקפי השמש שלי. ומה אתם חושבים? שוב המשקפיים היו עם מסגרת פגומה.

שוב אין עם מי לדבר. המוכרת בחנות לא ידעה להגיד דבר.

התקשרתי לשירות הלקוחות של אופטיקנה. שירות לקוחות אולי זה קצת יומרה מאחר ושירות הלקוחות שהגעתי אליו זה מוקד קבלת הודעות חיצוני. שוב אין עם מי לדבר. אין תשובה, אין שרות ואין משקפיים.

אתם חושבים שחזרו אלי משירות הלקוחות של רשת אופטיקנה? באופן לא מפתיע רשת אופטיקנה מפנה שיחות למוקד שירות הלקוחות לשירות קבלת הודעות חיצוני ולא טורחת לחזור לפונים. צוחקים עלינו.

בתאריך 12 ביוני שוב התקשרו אלי מאופטיקנה ושוב נאמר לי שהמשקפיים מוכנות. הפעם נמאס לי. החלטתי שאני לא אסע שוב לדיזינגוף סנטר – אני רוצה תשובות.

בסופו של דבר, נשברתי. מאחר ולא קיבלתי תשובות, הכסף שלי אצל אופטיקנה ומישקפיים אין, נגשתי שוב לחנות אופטיקנה בדיזינגוף סנטר בתאריך 19 ביולי 2009. הפתעה – שוב המסגרת לא תקינה. לאחר ויכוח קצר עם מנהל הסניף – מר שלומי, הוא הסכים איתי שהמשקפיים לא תקינות. מאחר וקצת נמאס לי, ביקשתי את כספי בחזרה.

שלומי אמר לי כי אופטיקנה לא מחזירה כסף – אפילו אם הם לא מצליחים לספק את המשקפיים – הוא הפנה אותי למחלקת שירות הלקוחות בטלפון *6618 – דיברתי עם נציגה בשם ענת שלא היו לה תשובות. היא הבטיחה לי לחזור אלי.

אמרתי לה – אני רוצה את הכסף שלי בחזרה – אני מחכה למשקפים כבר כמעט שלושה חודשים – יש גבול לכל תעלול!

ענת כמובן לא חזרה אלי ובתאריך 11 לאוגוסט 2009 התקשרתי שוב לשירות הלקוחות או יותר נכון ל-"שירות הלקוחות" של חברת אופטיקנה בטלפון *6618 – ענתה מישהי בשם אור – ששוב לקחה הודעה.

לא התעצלתי והתקשרתי שוב לשירות הלקוחות – התקליט אומר "שיחתכם חשובה לנו" – כאילו באמת… אני כבר לא יודע מה לעשות. החלטתי לתת להם הזדמנות עד סוף החודש ולאחריו אגיש תביעה.

בנוסף שלחתי מכתב התרעה לפני הגשת תביעה – אני רוצה את הכסף שלי בחזרה.

אני מאוד לא מרוצה מהשירות באופטיקנה

לכל מי ששואל אותי אני אומר – אל תתקרבו לאופטיקנה. ההתרשמות שלי מהשירות שם גרועה ביותר. פניה דרך אתר האינטרנט של רשת אופטיקנה לא הולידה דבר – הם לא טרחו לחזור אלי.

בינתיים – אין לי משקפיים

אופטיקנה לא מוכנה להחזיר את הכסף אפילו אם הם לא מסוגלים לספק את המשקפיים שהוזמנו.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן