אופטיקנה – משקפי שמש באופטיקנה

עדכון חשוב: מדיווח של המועצה לצרכנות לשנת 2009 עולה כי 26% מהתלונות בענף האופטיקה הוגשו נגד רשת אופטיקנה!

חוות דעת אישית שלי – בתאריך 30 באפריל הזמנתי משקפי שמש באופטיקנה בדיזינגוף סנטר. המשקפיים הגיעו עם מסגרת לא תקינה ונאלצתי להמתין עוד על מנת לקבל משקפיים תקינים. בנוסף המספר של העדשה (משקפי שמש אופטיים) לא היה מדוייק, מסיבה זו בתאריך 21 למאי 2009 בוצעה הזמנה נוספת.

מאותו תאריך, ולאורך כל הזמן לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה – מתי המשקפיים יהיו מוכנות?

נציגי החנות ניתקו לי שיחות טלפון, ובכל פעם הייתי צריך להסביר את כל הסיפור מחדש… מכירים את זה?

בסופו של דבר:

אופטיקנה – חוסר שביעות רצון

ביום ראשון, בתאריך 31 למאי דיברתי עם מנהל הסניף שהבטיח שיחזור אלי וכי המשקפיים יהיו מוכנות באותו שבוע.
בתאריך 2 ליוני ניסיתי לברר שוב מה קורה – ומה נמסר לי? המשקפיים יהיו מוכנות בתאריך 15 ביוני !!!

באופטיקנה מתחייבים למסור את המשקפיים תוך 10 ימי עבודה. אם נלך לפי פרשנות מקלה – רק מהתאריך 21 במאי 2009 – הרי 10 ימי עבודה חלפו להם ועדיין מנהל הסניף לא עמד במילתו לחזור אלי, אופטיקנה הפרה את התחייבות למסור את המשקפיים בזמן ובכלל.

בתאריך 10 ביוני בתקשרו אלי מחנות אופטיקנה ואמרו לי שבמזל ובששון המשקפיים מוכנות. ב-11 ליוני השקמתי מוקדם בבוקר והלכתי לחנות על מנת לקבל את משקפי השמש שלי. ומה אתם חושבים? שוב המשקפיים היו עם מסגרת פגומה.

שוב אין עם מי לדבר. המוכרת בחנות לא ידעה להגיד דבר.

התקשרתי לשירות הלקוחות של אופטיקנה. שירות לקוחות אולי זה קצת יומרה מאחר ושירות הלקוחות שהגעתי אליו זה מוקד קבלת הודעות חיצוני. שוב אין עם מי לדבר. אין תשובה, אין שרות ואין משקפיים.

אתם חושבים שחזרו אלי משירות הלקוחות של רשת אופטיקנה? באופן לא מפתיע רשת אופטיקנה מפנה שיחות למוקד שירות הלקוחות לשירות קבלת הודעות חיצוני ולא טורחת לחזור לפונים. צוחקים עלינו.

בתאריך 12 ביוני שוב התקשרו אלי מאופטיקנה ושוב נאמר לי שהמשקפיים מוכנות. הפעם נמאס לי. החלטתי שאני לא אסע שוב לדיזינגוף סנטר – אני רוצה תשובות.

בסופו של דבר, נשברתי. מאחר ולא קיבלתי תשובות, הכסף שלי אצל אופטיקנה ומישקפיים אין, נגשתי שוב לחנות אופטיקנה בדיזינגוף סנטר בתאריך 19 ביולי 2009. הפתעה – שוב המסגרת לא תקינה. לאחר ויכוח קצר עם מנהל הסניף – מר שלומי, הוא הסכים איתי שהמשקפיים לא תקינות. מאחר וקצת נמאס לי, ביקשתי את כספי בחזרה.

שלומי אמר לי כי אופטיקנה לא מחזירה כסף – אפילו אם הם לא מצליחים לספק את המשקפיים – הוא הפנה אותי למחלקת שירות הלקוחות בטלפון *6618 – דיברתי עם נציגה בשם ענת שלא היו לה תשובות. היא הבטיחה לי לחזור אלי.

אמרתי לה – אני רוצה את הכסף שלי בחזרה – אני מחכה למשקפים כבר כמעט שלושה חודשים – יש גבול לכל תעלול!

ענת כמובן לא חזרה אלי ובתאריך 11 לאוגוסט 2009 התקשרתי שוב לשירות הלקוחות או יותר נכון ל-"שירות הלקוחות" של חברת אופטיקנה בטלפון *6618 – ענתה מישהי בשם אור – ששוב לקחה הודעה.

לא התעצלתי והתקשרתי שוב לשירות הלקוחות – התקליט אומר "שיחתכם חשובה לנו" – כאילו באמת… אני כבר לא יודע מה לעשות. החלטתי לתת להם הזדמנות עד סוף החודש ולאחריו אגיש תביעה.

בנוסף שלחתי מכתב התרעה לפני הגשת תביעה – אני רוצה את הכסף שלי בחזרה.

אני מאוד לא מרוצה מהשירות באופטיקנה

לכל מי ששואל אותי אני אומר – אל תתקרבו לאופטיקנה. ההתרשמות שלי מהשירות שם גרועה ביותר. פניה דרך אתר האינטרנט של רשת אופטיקנה לא הולידה דבר – הם לא טרחו לחזור אלי.

בינתיים – אין לי משקפיים

אופטיקנה לא מוכנה להחזיר את הכסף אפילו אם הם לא מסוגלים לספק את המשקפיים שהוזמנו.

להשאיר תגובה

60 תגובות

  1. שרון

     /  9 ביוני 2009

    זו לא פעם ראשונה
    קראתי משהו מעניין בדיוק באותו נושא – כאן http://cafe.themarker.com/view.php?t=688453

    להגיב
  2. גלעד

     /  25 ביוני 2009

    להיזהר יותר מאש!
    קניתי משקפי שמש מסניף בקניון מלחה בירושלים ונאמר לי כי המשקף פלורואיד, ושגילתי שרומתי הלכתי להחזיר ונאלצתי לרכוש משקפיים יותר יקרות של חברת סנרגטי אך, אז נתקלתי בבעיה של השתקפות עניי אשר סינוורו אותי ונמסר לי כי בעיה וחיש קל יסדרו הדבר,אך, כמובן שלא הצליחו, ביקשתי את כספי חזרה מאחר ובזוג הראשון רומתי והשני היה לקוי, אך, כאן יצא המרצע מהשק, למרות שהחוק איתי סירבו בכל תוקף להחזיר לי את כספי ונתקעתי עם זיכוי גדול וללא משקפיים, גם מנהלת שירות לקוחות של החברה נתגלתה כשקרנית ורחוקה מלמלא את תפקידה ולו בצורה המינמלית ביותר. בקיצור להתרחק מהחברה הפועלת בניגוד לחוק ועושקת את האזרח הקטן !!!!!

    להגיב
  3. גלעד

     /  25 ביוני 2009

    להזהר יותר מאש
    קניתי משקפי שמש מסניף בקניון מלחה בירושלים ונאמר לי כי המשקף פלורואיד, ושגילתי שרומתי הלכתי להחזיר ונאלצתי לרכוש משקפיים יותר יקרות של חברת סנרגטי אך, אז נתקלתי בבעיה של השתקפות עניי אשר סינוורו אותי ונמסר לי כי בעיה וחיש קל יסדרו הדבר,אך, כמובן שלא הצליחו, ביקשתי את כספי חזרה מאחר ובזוג הראשון רומתי והשני היה לקוי, אך, כאן יצא המרצע מהשק, למרות שהחוק איתי סירבו בכל תוקף להחזיר לי את כספי ונתקעתי עם זיכוי גדול וללא משקפיים, גם מנהלת שירות לקוחות של החברה נתגלתה כשקרנית ורחוקה מלמלא את תפקידה ולו בצורה המינמלית ביותר. בקיצור להתרחק מהחברה הפועלת בניגוד לחוק ועושקת את האזרח הקטן !!!!!

    להגיב
  4. שלומית כהן

     /  28 ביוני 2009

    גם אותי סידרו. אני הזמנתי משקפי ראיה זוג שיהיה בדיוק כמו הזוג שהראיתי לאופטורמיסט זה החל מקליד למחשב כל מיני נתונים ובמקביל לא הפסיק להתבדח איתי אחר כך הבנתי שזו היתה אסטרגית מכירה הנתונים שהוקלדו למחשב היו שונים מהנתונים שנמסרו לי בע"פ ורק לדוגמא לא הוזכר שום בטוח למשקפים ורק שהגעתי הביתה ראיתי שעשו לי ביטוח. עוד באותו היום נסיתי לבטל את העיסקה כמובן לא הלך . כמה חבל שלא ראיתי את הכתוב כאן לפני שנכנסתי לאופטיקנה.

    להגיב
  5. י דם

     /  2 ביולי 2009

    אותו יחס קיבלנו בחנות של כרמיאל חוצות, גם החזרנו כי המסגרת היתה שבורה, נכווה שהסוף יהיה טוב, אך בפעם הבאה נזמין במקום אחר.

    להגיב
  6. יאנה

     /  2 ביולי 2009

    מצטרתפת למועדון "מסודרים" גם אצלי סיפור דומה – הזמנתי 2 זוגות משקפיים – נאמר כי יהיה מוכן בעוד 5 ימי עבודה, כמובן זה לקח 10 ימים (אחרי בירורים רבים בסניף) ועוד קיבלתי משקפיים עם מסגרת שבורה, החזרתי, מחכה שוב, על הזוג השני – משקפי שמש עדיין לא ברור מתי יהיה מוכן. מרגיז מאוד!!! היחס היה מעולה עד ששילמתי את העיסקה. בפעם הבא מזמינה במקום אחרי!!

    להגיב
  7. דנה לוי

     /  8 ביולי 2009

    1200 שנגנבו! לאחר שהאופטיקאית הבטיחה לי שהיא תביא לי את העדשות הטובות ביותר במיוחד לעין שלח וששילמתי 1200 ש"ח -נהרסו לי הענייםמרוב ניסויים וסבלתי מדלקות. כל זאת בשביל לגלות שלא קיימו לי עדשות מתאימות ושהם לא מוכנים לבחזיר לי את הכסף!!!! בנוסף תודהמו לגלות שאין להם שירות לקוחות אלה שירות הודעות בלבד!!! תצילו את עצמכם!!ואל תכנסו לשם!!

    להגיב
  8. אילת רוזנבלאט

     /  9 ביולי 2009

    ארצה לספר על חוית השירות שלי. לפני שלושה שבועות קניתי משקפי שמש באותו הסניף בדיזינגוף סנטר. הייתי ביום שבת בים ולמרבית הפלא הם התפוצצו לי לפתע כאשר ענדתי אותם על הפנים. ללא כל סיבה, לא קיבלתי מכה או משהו, בנס לא איבדתי את העיניים שלי…אני חושבת שהמשקפיים האלו לא בנויות לחום!?כמה אירוני… כמובן שהתקשרתי לשירות הלקוחות של אופטיקנה. ואצטט את תלונת ידידי מצ"ב מעלה "שירות לקוחות אולי זה קצת יומרה מאחר ושירות הלקוחות שהגעתי אליו זה מוקד קבלת הודעות חיצוני.אין עם מי לדבר. אין תשובה, אין שרות" ולאף אחד כנראה לא איכפת מהלקוחות….

    להגיב
  9. ליאת

     /  20 ביולי 2009

    מכתב תלונה לאופטיקנה שמתאר את מסכת הייסורים שעברתי:
    לכבוד מחלקת שירות לקוחות אופטיקנה שלום רב, אני פונה אליכם לאחר מסכת ארוכה של שלושה שבועות, במהלכם "זכיתי" לבקר בסניפי אופטיקנה בסך הכל כשש פעמים, בכולן הגעתי במיוחד עם בתי התינוקת (בת חצי שנה) ממקום מגורי במושב שורש, הנמצא בדרך לירושלים. ביום שני, 29/6/09, הגעתי לסניף אופטיקנה במתחם G החדש בכפר סבא ושם הזמנתי שני זוגות משקפי ראייה חדשים. שילמתי מראש בכרטיס אשראי סכום לא מבוטל של 2035 ₪ ונאמר לי שכעבור כשבוע יהיו המשקפיים מוכנים ויודיעו לי על כך טלפונית. ואכן, ביום שני הבא (6/7/09) הגעתי במיוחד לסניף כדי לאסוף את המשקפיים. כשהגעתי התאכזבתי לגלות כי צוות החנות הזמין אותי לקחת את המשקפיים מבלי להעיף בהם מבט אחד, שאילו היו עושים כן, היו ודאי מבחינים בשריטה הבולטת במיוחד על גשר המשקפיים. הזוג השני היה בסדר, אם כי לא הותאם לפני כלל. צוות החנות שאל אותי אם אהיה מוכנה "לטרטר את עצמי" לסניף אופטיקנה בקניון ערים כפר סבא. משלא הסכמתי, כיוון שהייתי עם תינוקת לאחר נסיעה ארוכה מביתי לכפר סבא, וביום חם, הם אמרו שישלחו את המשקפים להחלפת מסגרת והם יגיעו לחנות בחזרה בתוך שעה וחצי. מובן שהסכמתי להמתין. למרבה הצער, משמדדתי את המשקפים החדשים התברר כי העדשות הוכנו בצורה רשלנית, כאשר החורים שנקדחו עבור הגשר של המסגרת אינם מקבילים, מה שגורם למשקפים לנוח על הפנים בצורה עקומה במיוחד. בתחילה ניסו העובדים לשכנע אותי שהכל בסדר, אך מששום עיקומים, סיבובים וטפיחות על המסגרת בידי אנשי החנות לא עזרו, הסכימו להודות בבעיה ואמרו שיזמינו עבורי עדשות וביצוע מחודש. עלי להמתין רק שבוע נוסף… והם אף שאלו וקיבלו את הסכמתי לשלוח את המשקפיים החדשים לסניף אופטיקנה בקניון מלחה בירושלים, כי להקל עלי את הנסיעה. ביום שני, 13/7/09, הגעתי במיוחד לסניף אופטיקנה בקניון מלחה לאחר שהתקשרו אלי מהחנות. למרבה הצער, גם הפעם לא טרחו לבדוק, ומסגרת המשקפיים היתה שרוטה באופן בולט בחלקה הקדמי. בלי ויכוחים אמרה הפקידה שהמסגרת תוחלף. עלי רק להמתין מספר ימים ולהגיע שוב, במיוחד, לאסוף אותם. בשלב זה כבר הרגשתי אכזבה מרה, שלא עברה גם היום – שבוע מאוחר יותר, יום שני 20/7/09 כאשר שבתי בשנית לסניף בקניון מלחה כדי לאסוף את המשקפים. לשם שינוי המסגרת לא היתה שרוטה או פגומה והעדשות נראו ישרות. אך האפונים היו עקומים במופגן, מה שדרש ממני להמתין לא פחות משעה לבואו של הטכנאי שיתאים אותם לפני. בידיו האמונות הוא עיקם וכופף – סיטואציה שטרם נתקלתי בה בכל השנים בהם אני משתמשת במשקפי ראייה. כמובן שגם הפעם היתה איתי בתי התינוקת, שנאלצה להיגרר ביום חם לקניון ואף להמתין שם. ברצוני לציין כי מנהל החנות בכפר סבא, אלדד, טרח להתקשר אלי על מנת להתעדכן במצב. לצערי לא היה בכך די כדי לשפר את רמת המקצועיות או השירות הנמוכות בהן נתקלתי שוב ושוב בביקורי בסניפים. זו איננה הפעם הראשונה שבה אני רוכשת משקפים/עדשות מגע באופטיקנה. עד כה הייתי מרוצה ולכן גם הסכמתי לשלם מחיר לא מבוטל, ויקר יחסית לרשתות אופטיקה אחרות. אני מרגישה צורך לפנות ולציין עד כמה אני מאוכזבת מן הרמה המקצועית שהתגלתה ברשת. הטרחה שנגרמה לי כאשר נקראתי לבוא, ללכת ולחזור שוב ושוב, היתה מוגזמת במיוחד, לא נעימה ולא מכבדת את התדמית של רשת אופטיקנה.

    להגיב
  10. סיגל

     /  22 ביולי 2009

    שירות זוועה. גם מחיר יקר פי כמה מחנויות אחרות וגם מבטיחים ולא מקיימים. שירות הלקוחות לא חוזר ללקוח לגבי תלונה .בקיצור לא לקנות.אין עם מי לדבר

    להגיב
  11. משה שטרהל

     /  26 ביולי 2009

    אופטיקנה – בלוף אחד גדול. רכשתי משקפים מולטיפוקל לפני כ-7 חודשים עד היום אני הולך חזור ושוב,משקפיים שעלו 2200.00 ש"ח לא מוכנים להבין שהמשקפיים אינם תקינים ולא מתאימים

    להגיב
  12. עודד

     /  3 באוגוסט 2009

    גם אליי הם התייחסו בצורה מגעילה אחרי שקניתי והיתה לי בעיה בבאר שבע

    להגיב
  13. אפי ק

     /  6 באוגוסט 2009

    קרה לי את אותו הדבר בחנות בעזריאלי אסור להתקרב אתה צודק זו חברה עם גב כלכלי ולא מבינה במשקפים כהוא זה

    להגיב
  14. דידי

     /  13 באוגוסט 2009

    השירות הנורא של אופטיקנה: גם לי היה מקרה רע איתם. קניתי אצלם משקפי מולטי פוקל עם מסגרת קויה. זה היה לפני 3 שנים. משך 3 השנים המסגרת נשברה 4 פעמים!!!! בידי האופטמטריסטים שלהם. עכשיו הם לא מוכנים לתת מסגרת אחרת למרות שהם שברו את הסחורה הפגומה שלהם. בנוסף מנהל הסניף ברח' ויצמן גבעתיים, היה מרושע, חצוף, מעליב, קרא לי בשמות גנאי — בקיצור – להתרחק מאופטיקנה כמו מאש. דרך אגב, הזמנתי משקפיים חדשות אצל אופטיקאי עצמאי, ועלה לי בדיוק חצי מחיר, עדשות מבית רודנשטוק ומסגרת טובה מבית טוב. לידיעתכם

    להגיב
  15. אירנה

     /  7 באוקטובר 2009

    אי נאמנות של חברת אופטיקנה ! רציתי לקנות משקפיים מולטיפוקל .נכנסתי לאתר של אופטיקנה ,באתר יש קופן הנחה של 150 שח -מקייט 9990441 וכתוב על קופון שיש כפל מבצעים.זה לגבי כל עדשות מטלטיפוקלשל חברת סולה.המבצעה עד 31.12.09בשיחה עם נציגת שירות לקוחות שמה נילי נאמר לי שאין כפל מבצעים,ושאני לא רואה טוב.הוא סירבה בתוקף להגיד מק'ט של הקופון,היה לה קשה מאוד להודות שכן יש קופן הזה באתר של אופטיקנה.היא גם אמרה לי שהמבצע של הקופון רק ללקוחות ויזה קל למרות שלא כתוב על קופון דבר כזה,ובפעם שניה אמרה לי שכן אני יכולה להשתמש בקופון בקניה שניה,למרות שגם זה לא כתוב על הקופון. גם נכנסתי לחנות אפטיקנה-בקניון איילון-השירות הוא לא שירות,המוכרים לא יודעים על המבצעים,מכירים לא מדויקים.שירות מתחת לכל ביקורת.אז לא קניתי וגם אני לא אקנה.לא נאמנים.למה קשה ליהיות כנה ?איפו הנאמנות?תמי ישפרו את היחסים?העם גב.נילי משירות לקוחות ראויה לקבוע עם הקופון בתוקף? למרות שבקופון של אופטיקנה כתוב מאוד ברור שבתוקף עד 31.12.09 וניתן להשתמש בכפל מבצעים רק בכל העדשות של חברת סולה .

    להגיב
  16. פולי

     /  21 באוקטובר 2009

    חבל שלא ראיתי את האתר הזה קודם. פעם אחרונה שאני קונה שם, השירות בקניון הנגב בבאר שבע פשוט מזעזע. הצוות לא מיומן וחוצפן.קניתי משקפי שמש עם עדשות אופטיות, לאחר שבועיים של המתנה קיבלתי את המשקפיים, אך לצערי הן היו עקומות, הגעתי לחנות על מנת לבקש מסגרת חדשה אך נאמר לי כי הטכנאית יכולה ליישר אותם, לאחר שהתכנאית "יישרה" את המשקפיים הן עדין היו עקומות ובנוסף גם הושחתה המסגרת באופן בולט. כשאמרתי לטכנאית שהיא עשתה פגם במסגרת היא אמרה " לא אמרו לך שאין אחריות על תיקונים?" – ברור שאף אחד לא אמר כלום (וניסו פשוט להתנער ממני)לאחר וויכוח קצר דרשתי לבדוק עם יש בסניפים אחרים מסגרת זהה וכרגע אני מחכה שיודיעו לי מתי שתגיע המסגרת. אני עדין מקווה שהיא לא תהיה עקומה. בכל אופן חשבתי לפנות גם לשרות לקוחות שלהם, אבל ממה שקראתי פה זה כנראה בזבוז זמן. למדתי לקח חשוב-לבדוק משקפיים שלושים פעם לפני שקונים אותן, ואחרי שנים רבות שאני רוכשת באופטיקנה, כנראה שזו תהיה גם הפעם האחרונה.

    להגיב
  17. מקסים ווקסלר

     /  5 בנובמבר 2009

    עוד אחד לרשימת הלקוחות הלא מרוצים 2700 ש"ח. אבי רכש משקפיים באופטיקנה שהיו אמורות להיות מולטיפוקל, סיפקו לו משקפיים לא מתאימות (אינני איש מקצוע אני לא יודע אם זה משום שלא בוצעה בדיקה כראוי או משום שהעדשות לא יוצרו כהלכה). משרצה להחזיר את המשקפיים עקב חוסר התאמה נאמר לו כי על המסגרת (600 ש"ח) לא ניתן לקבל החזר. רק לאחר ויכוחים ניתן החזר מלא, וכעת אנחנו תקועים עם 2700 שאין לי מושג מה נעשה איתם. כמובן שאת הכסף הם לא מוכנים להחזיר בשום מקרה. אני אישית אשמח אם מישהו ממנהלי אופטיקנה יפנה אלי בכתובת המייל maxim.veksler -!@!+ gmail.com במטרה להסדיר את ההדורים.

    להגיב
  18. סימה

     /  2 בינואר 2010

    אופטיקנה – רXXXת לישמה!
    לא רק שהאופטימטריסטית טעתה ורשמה מספרים שגויים, צילינדר שגוי וזווית צילינדר שגוייה… גם במעבדה עשו בכלל משהו אחר ממה שהאופטימטריסטית כתבה… אופטיקנה זה סתם XXXX וXXXX לישמה!!! אני מייעצת לכם לעשות בדיקת עיניים אצל רופא עיניים מומחה שגם בודק את הPD בין העיניים. אל תיכנסו לאופטיקנה, חבל על הכסף (שיהיה מבוזבז)ועל העוגמת נפש והכאבים והחולי. ממשהי שרוצה לעזור לאחרים להימנע מטעות קטלנית.

    להגיב
  19. סימה

     /  6 בינואר 2010

    זאת אני מהתגובה הקודמת רק רציתי לומר שבינתיים הלכתי לאופטיקה אחרת והמשקפיים מצויינים! אני מרגישה מצויין ורואה מצויין! בחנות החדשה קניתי עדשות ב-400 ש"ח אותן הרכיבו על המסגרת מאופטיקנה. רק לידיעתכם על אותן עדשות בדיוק, דקות לא משתקפות וגם כפי שהסברתי לכם לא שוות כלום אלא רק חולי, שילמתי באופטיקנה 900 ש"ח!!!! בנוסף בגלל ה"מבצע" שלהם שילמתי על הזוג השני – על העדשות בלבד 150 ש"ח. אופטיקנה שווה רק בשביל לקנות מסגרות (וזו לפי דעתי כי אני רואה שיש פה לקוחות שאפילו עבורם גם המסגרת לא היתה שווה כלום). ארור היום בו נכנסתי לאופטיקנה. אני מקווה שXXXX וXXXX אילו יבואו על עונשם במהירה. סימה

    להגיב
  20. הלן לנדה

     /  13 בפברואר 2010

    תודה לכם היום תכננתי להיכנס לסניף כדי לרכוש משקפי ראיה הודות לכם לא אעשה זאת

    להגיב
  21. איה

     /  1 במרץ 2010

    לא מ-ו-מ-ל-ץ!
    גם לי היה נסיון מר עם רשת אופטיקנה סניף סביונים,הזמנתי אצלהם עדשות ראיה,הבדיקה היתה חובבנית וכך גם העדשות שלא ראיתי איתם טוב.לאחר שהתלוננתי בסניף על המחדל,האופטמטריסטית האשימה בכך את "היצרן" האם מעניין לי תתחת ותסלחו לי על הביטוי מי היצרן? אני רכשתי "אופטיקנה"ונדמה לי שלא נסעתי לסין או לאוגנדה ליצרן להזמין עדשות.בקיצור הלכו 1200 ש"ח ולכם אני אגיד "שלא תעזו לקנות אופטיקנה אולי פשוט תסעו רחוק ישירות ליצרן"?

    להגיב
  22. עידן

     /  18 במרץ 2010

    מבקש עזרה בנוגע לאופטיקנה אני כבר חודשיים מתנהל מולם בביטול עסקה, הם לא מוכנים לוותר, האם יש למישהו פתרון? אני בתהליך גם עם אמון הציבור אבל לשווא… זקוק נואשות לעזרה.

    להגיב
  23. איריס ג

     /  26 במאי 2010

    להתרחק מאופטיקנה!!!
    לפי כחודש רכשתי משקפי שמ-ראייה בחנות שבקניון מלחה בי-ם, שילמתי עבורם 2700 ש"ח!!! נאמר לי שהן יהיו מוכנות כעבור שבוע וחצי, מה שכמובן לא קרה. כשהתקשרתי לשאול מה קורה עם המשקפיים הם אמרו שזה לוקח לפחות שבועיים. כעבור שבועיים + הם התקשרו והודיעו שהמשקפיים מוכנות. אבל מה? משקפי השמש לא היו בדיוק משקפי שמש. העדשות שלהן בקושי היו כהות. הוסבר לנו בעת הקנייה במופרש שהן יהיו הכי כהות שאפשר. כמו כן את אחת העדשות הכניסו בצורה מאוד עקומה, ככה שהיא בלטה החוצה. המוכר היה מאוד נחמד ואמר שהכל ניתן לתיקון ושזה יקח בין 3-4 ימים, בסך הכל צריך לשלוח את העדשות לצביעה מחדש. הוא הבטיח שמנהלת החנות תיצור איתנו קשר על מנת לפצות אותנו. כמובן שאף אחד לא התקשר… כעבור מספר ימים הייתי בקניון והחלטתי לבדוק אם במקרה המקשפיים הגיעו, התשובה היתה לא. כשביקשתי לדבר עם המנהלת לגבי פיצוי, המוכר התקשר אליה ואמר שכפיצוי נקבל ערכת ניקוי למשקפיים! יש חנויות שנותנות את זה חינם!!! זה נראה לכם פיצוי הולם??? כבר עברו שבועיים מאז שמסרתי את המשקפיים לתיקון,ונאמר לי שבימים הקרובים הם יגיעו.משום מה אני בספק שבכך יסתיים המקרה. כבר עבר חודש מאז הקניה ועדיין אין לי את המוצר עליו שילמתי סכום עצום שכזה! ביקשתי שוב לדבר עם המנהלת, אך גם הפעם היא לא היתה במקום ונאמר לי שכשאני אגיע לקחת את המשקפיים היא תהיה שם. כששאלתי מתי עובדת המנהלת נאמר לי שתמיד יש מנהלת בחנות. כנראה במקרה בכל הפעמים שהייתי שם או התקשרתי היא אף פעם לא היתה במקום!!! השירות הזה פשוט גרוע!!!! תתרחקו מהמקום הזה!!!

    להגיב
  24. שלי לוי

     /  10 ביוני 2010

    לא לוקחים אחריות שום תלונה לא תעזור לכם פשוט לא לקנות באופטיקנה להחרים את הרשת הזאת אני גם קניתי משקפיים של דולצ'ה אנד גבאנה נרתיק קילף לי את כל הפלסטיק ואת כל העדה השתמשתי במשקפייים חודש קיבלתי "אחריות" לשנה תשובת אופטיקנה שהיא יבואנית ולא יצרנית לכן אין סיבה שהיא תיקח אחריות גם אם המוצר פגום

    להגיב
  25. איזי

     /  10 באוגוסט 2010

    חבל על הזמן לפני כ-2 שנים רכשתי משקפיים. מתוצרת eschenbach,לא מזמן נשברה זרוע ימין. מאז אני מטורטר בין הסניפים למרכז. אני נכה צה"ל וללא המשקפיים אני מנוטרל. הסניף בירושלים בקניון מלחה בתת רמה גם ביחס וגם בשירות. נומנים את ההרגשה שאתה מיטרד. מישהו יודע איזו אופטיקה עובדת עם המשקפיים הנ"ל ???

    להגיב
  26. רונן ג

     /  16 באוגוסט 2010

    שלום גם אני עברתי מסכת ייסורים שעדיין לא באה אל קיצה בדומה למקרה של מס' 10 .אני ממליץ לכול נפגעי אופטיקנה לא לוותר ולהגיש תלונה דרך המועצה לצרכנות.הם לא מבינים דרך אחרת.ולא רק זה זו אסטרטגיה לעשוק לקוחות ,הם חכמים על אנשים מבוגרים שלא תמיד יש להם את הכוחות להתמודד מולם, ומצטיינים בטירטורים ובחוסר תגובה מראש, למרות האתר היפה והמסביר פנים באינטרנט. שורה תחתונה אופטיקה=פיקציה.אסור לקנות באופטיקנה ,ראו הוזהרתם!!!

    להגיב
  27. דבורה

     /  17 באוגוסט 2010

    שירות נורא ואיום! סיפור בקיצור – קניתי מולטיפוקל. הטכנאי עצמו שבר את המסגרת שלא היתה תקינה בעצמו – זה קרה שלוש (3!) פעמים – ולא רצו לתת משקפיים אחרות או להחזיר את הכסף. כף רגלי לעולם לא תדרוך שם. מה עוד שקניתי אצל אופטיקאי זוג טוב יותר, עם עדשות מעולות, בחצי המחיר

    להגיב
  28. צפי

     /  3 באפריל 2011

    אכן השירות מזעזע עם יכולת לכתוב נח בשבע שגיאות

    להגיב
  29. תומר כהן

     /  15 במאי 2011

    מקרה דומה אני קניתי את המשקפיים שלי ב1500 ש"ח ונהנתי מהן שנה וחצי, עד שנשבר לי התפס של העדשה. כששלחתי את המשקפיים להחליפו (בתשלום כמובן) לא האמנתי שזה תהליך שלא ייגמר לעולם. הן נשלחו 6 פעמים לתיקון אפילו הוחלפה העדשה ובכל פעם נשארתי כשבוע ימים עם משקפיים ישנים. עד היום הן עדיין לא תוקנו כראוי. בינתיים שלחתי מיילים והשארתי הודעות, אך אין עם מי לדבר. תעשו לעצמכם טובה ולכו לרשת אחרת!!!!

    להגיב
  30. אפריאט מוטי

     /  22 במאי 2011

    אופטיקנה – שירות עלוב לא ברור את ניתן להגדיר את מה שקיבלתי באופטיקנה כשירות. התייחסות זלזלנית , אטומה , חסרת כל הבנה בסיסית לשירות לקוחות ואף גובלת בהטעייה ואולי גם בשקר. שמי מוטי אפריאט, בעל עסק עצמאי. נושא התלונה הינו פשוט : מסרתי זוג משקפיים להחלפת זגוגיות. המתנתי פרק זמן ארוך עד שהבנתי שלמעשה, במהלך התיקון נשברה ידית והמעבדה הלחימה אותה. מובן מאליו שאין בכוונתי לקבל מוצר פגום, אשר נמסר בשלמותו. הסאגה הינה ארוככ מאוד וברצוני להתייחס גם ל"שירות הלקוחות" : 1. פניתי בטלפון אך לא נעניתי בכל תשובה. 2. ביקשתי להעביר תלונה בפקס. קיבלתי במחלקת "שירות לקוחות" מספר פקס. ניסתי להעביר את מכתבי לאותו מספר פקס אך ללא הצלחה. 3. פניתי שוב ל"שירות לקוחות" ואז, להפתעתי, ענתה לי בחורה בשם יוליה כי היא "שירות חיצוני" של אופטיקנה ולמעשה אין להם פקס!!! לא אלאה אותכם בפרטים : 1. בכוונתי לקבל פיצוי מלא ובמידת הצורך אתבע אותם. 2. כף רגלי לא תדרוך באופטיקנה. 3. מציע לכל אחד להתרחק מאופטיקנה. מוטי אפריאט

    להגיב
  31. יעל

     /  30 במאי 2011

    אחרי כל כך הרבה טענות לא ברור לי איך הם עדיין שורדים. לפני ארבעה חודשים קניתי משקפיראייה שגרמו לי לכאבי ראש עורף צוואר, עיניים. התברר לי שהמספרים שגויים. אבל כל אותו הזמן מנהל החנות אמר לי "את רואה מצויין ואת מרגישה מצויין". היום שלחתי התראה לפני תביעה. מ ז ע ז ע י ם

    להגיב
  32. רונן

     /  23 ביוני 2011

    סוף טוב הכל טוב
    שלום בתאריך 16.8.2010 כתבתי על המקרה שהיה להורי בסעיף 25 בדף זה.בקיצור-היום נערך משפט בבית דין לתביעות קטנות בגין כל ההתנהלות הקלוקלת של חברת אופטיקנה ועוגמת הנפש שעשו להורי. כמו שניחשתם זכינו במשפט והחברה מחויבת להחזיר את התשלום שגבתה לאלתר.בסיכומו של יום אסור אסור לתת להם לנצח.זו הדרך.אשמח לייעץ gogo89@bezeqint.net

    להגיב
  33. נורית

     /  7 ביולי 2011

    לצערי הרב גם אני שותפה לטעות ..ורכשתי 4 זוגות משקפיים בחנות בקניון אבנת בפתח תקוה אך מאחר והם טעו בעדשות משקפי השמש שלי שמשמשות גם לראיה מסרתי אותם לתיקון ומאז נעלמו עקבותיהם שרות הלקוחות כפי שכתבו פה כבר לפני אין מענה פשוט אין עם מי לדבר היחסבחנות מתחת לכל ביקורת פשוט לא להתקרב לחנות בפתח תקוה …

    להגיב
  34. דן אורנשטיין

     /  25 ביולי 2011

    שלושה חודשים ללא משקפיים. גם אני נדהמתי מעזות המצח של אופטיקנה בחיפה לא להתיחס ללקוח שנותר ללא משקפיים וזאת גם אחרי שהא שילם בעבורם. לא אלא אתכם בהישתלשלות אבל היחס מחפיר לאחר הקניה ובמיקרה של גילוי בעיה שבאשמת אופטיקנה ת היוו עוד נידבך בשרות הגרוע ובתאבת הבצע של החברה שמתימרת לתת שרות טוב . העובדים לא עונים לטלפונים ומתיחסים אליך כמי שבא לגנוב אותם . החנות בקניון חיפה היא האחראית לעגמת נפש זו ולקח שאני בסופו של דבר ללא משקפיים שלושה חודשים.

    להגיב
  35. יאיר

     /  8 בנובמבר 2011

    אני שלחתי משקפיים שעלו 1500 ש"ח לתיקון תפס עדשה פשוט ביותר. אחרי תקופת האחריות והוא עלה 100 ש"ח ששולמו מראש. אחרי שבועיים שאני חושד שזה לא המשקפיים ששלחתי- הבנתי שהחליפו לי את המשקפיים ללא שום הודעה מראש למשקפים פשוטות ביותר, עם פלסטיק ועדשות זולות מאוד,ללא המותג- למעשה אפילו ללא מותג מדבקה, לא ממותגות בכלל, לא לפי המספר הקודם, שעולים ביחד אולי 200 ש"ח במקום המשקפיים ששלחתי לתיקון! כאילו הרימו מהמדף משקפיים סוג ג' שממבט שטחי דומות למשקפיים הקודמות ואת הקודמות השאירו אצלהם. המשקפיים היקרות ששלחתי נשארו אצלהם ! זה ממש מוגזם. יש הסבר להתנהגות כל כך מוזרה? יכלו פשוט להחזיר לי אותן בלי שום שינוי, למה לעשות דבר כל כך מטומטם ?

    להגיב
  36. ורדה

     /  18 בדצמבר 2011

    לפני 3 שנים רכשתי משקפי מולטיפוקל, לאחר שהציפוי, התקלקל וטשטש לי את העדשה, בקשתי שיחליפו לי אותו, הם טענו שזה לא באחריות וייעצו לי לעשות משקפיים חדשים בעלות מתחילה של עדשות ב 2500 ש"ח ללא מסגרת, בסופר-פארם קיבלתי בדיקת אופטמטריסט, שירות מצויין עדשות מולטיפוקל, ציפויים ומסגרת בעלות של 1200 ש"ח והכי חשוב אחריות על הציפויים ל-6 שנים, חבל שאופטיקנה עוד לא הטמיעו ששרות הוא דבר חשוב ששומר על הלקוח.

    להגיב
  37. ג'ינו

     /  21 בדצמבר 2011

    רכשתי משקפיים בסניף מרכז הכרמל בחיפה, כעבור שבועיים נכנסתי שוב לסניף זה ובקשתי לחזק את הזרוע שהשתחרר לגמרי וזה טופל במקום.
    כעבור יותר מחודש הבחנתי שאחת העדשות חסרה פניתי שוב לסניף הכרמל שם קיבלה אותי הגב' לאה מנהלת הסניף ולאחר בדיקה קצרצרה (מבט חטוף…) קבעה שזוהי רשלנות שלי למרות התרופפות הזרועות בתוך תקופה קצרה ועלי לשלם את התיקון. לא היתה לי בעיה עם כך אך ממש לא אהבתי את היחס השונה לעומת אותו היחס במעמד הרכישה… כששאלתי לשמה המלא השיבה "לאה" זה מספיק…

    להגיב
  38. ג'ינו

     /  21 בדצמבר 2011

    רכשתי משקפיים בסניף מרכז הכרמל בחיפה, כעבור שבועיים נכנסתי שוב לסניף זה ובקשתי לחזק את הזרוע/המוט הסוגר את העדשה שהשתחרר לגמרי – וזה טופל במקום.
    כעבור יותר מחודש הבחנתי שאחת העדשות חסרה פניתי שוב לסניף הכרמל שם קיבלה אותי הגב' לאה מנהלת הסניף ולאחר בדיקה קצרצרה (מבט חטוף…) קבעה שזוהי רשלנות שלי למרות התרופפות הזרועות בתוך תקופה קצרה ועלי לשלם את התיקון. לא היתה לי בעיה עם כך אך ממש לא אהבתי את היחס השונה לעומת אותו היחס במעמד הרכישה… כששאלתי לשמה המלא השיבה "לאה" זה מספיק…!, (ברור לי שלסניף זה לא אשוב ). למחרת פניתי לסניף קניון חיפה רחוב פלימן 4 מול מת"מ 8502244 – 04 וכבר בכניסה חשתי בהבדל ביחס הנציגים שהשתדלו להבין לסייע ולנסות לפתור את הבעיה, התעלה על כולם מר מרוואן – מנהל הסניף שהתערב ובאופן אישי השתדל לרצות לקוח מזדמן (שלא רכש בסניפו !!!) וכשלא עלה בידו ביקש בנועם רב להשאיר את המשקפיים לבדיקה מקיפה, כמובן שנעתרתי ברצון ובסיפוק רב מיחס העובדים ובראשם המנהל.
    כעבור מספר ימים נקראתי לסניף קניון חיפה שם פגשתי את מר מרוואן שהצטער מאד להודיע כי לא עלה בידו להוסיף עדשה חסרה אבל הציע לי מסגרת חליפית חדשה לגמרי כולל עדשות ובכך יצאתי עם משקפיים חדשות ותחושה שאני מטופל בידיים וביחס הטוב ביותר שרק ניתן לקבל ובזמן מבחן אמיתי !!

    כל הכבוד ! סניף זה עובדיו וההנהלה ראויים לכל שבח, אני מתכוון לרכוש רק באופטיקנה קניון חיפה ואשתדל ליידע את מקורביי שאפשר גם אחרת ! שוב כל הכבוד !!!!! ג'ינו אבי.

    להגיב
  39. לרה

     /  28 בדצמבר 2011

    קניתי משקפיים ממש יקרים בערך 900 ש"ח של KOYA והם התפרקו אחרי 5 חודשים!!! גם בעלי קנה משקפיים (יותר זולים עומנם, בערך 400 ש"ח) וגם התפרקו אחרי שנה (זה כי הוא לא הולך איתם כל הזמן אלא רק כשעובד). תיקון פשוט הם לא הצליחו לבצעה אצלו. אצלי – בוא נראה, אך אין לי הרבה תיקוות. מרגע שקנית אצלם, הם לא מתייחסים וכמובן המשקפיים אצמם לא שווים את המחיר שהם גובים אליהם.

    להגיב
  40. שלחתי משקפי ראייה יחסית חדשות לשינוי עדשות באופטיקנה קניון אבנת, כשקיבלתי אותם חזרה הבחנתי ששברו לי את שני המוטות \ ידיות של המשקפיים. אין לי מושג למה הם היו צריכים לשחק במוטות כאשר הם רק החליפו את העדשות. לטענת מנהל הסניף, לאופטיקנה אין אחריות על משקפיים שלא נקנו מהרשת שלהם! הדבר נאמר לי רק לאחר התיקון ולא לפני כן. כלומר, לפי מדיניות אופטיקנה כל מי שמעוניין לתקן משקפיים שלא נקנו ברשת, צריך לקחת בחשבון שאם המסגרת תשבר הדבר על אחריותו.
    זה היה פשוט ביזיון שהדברים נאמרו לי רק לאחר שהמשקפיים נשברו, עצוב שכך הם הרסו לי משקפיים יקרות.
    בנוסף לכך הם גם לא מבצעים בדיקה וסימון של שלמות המשקפיים לפני כניסתם לתיקון. כך שהכל פרוץ והם יכולים מתוך הגנה עצמית-פושעת לטעון שהלקוח הביא להם משקפיים שבורות.

    בכל אופן, הגעתי להחלפת עדשות וחזרתי עם משקפיים שבורות. קיבלתי ממנהל הסניף פיצוי תנחומים משקפי שמש, אבל אני עכשיו מוציא מכיסי הפרטי 400 ש"ח על קניית מוטות חדשות (נוסף על 750 ש"ח) ששילמתי עבור העדשות לאופטיקנה. לסיכום יכולתי לקנות כבר זוג משקפי ראייה חדשות מכל חנות אחרת.

    להגיב
  41. עינב לוי

     /  25 בינואר 2012

    לפני שנה וחודשיים רכשתי משקפי ראיה מסוג קויאה עם ציפוי מולטיפוקל , בעת הקניה המוכרנית אמרה שיש שנתיים אחריות כולל מסגרת ומוטות .
    לפני מס' ימים הבאתי את המשקפיים לאופטיקנה בבאר שבע כאשר המוטות הצהיבו מצבע פנינה לצבע צהוב זוהר.
    לאחר לקיחת המשקפיים למעבדה נאמר כי אין אחריות עבור המוטות . כמו כן מנהל אזור אמר שאוכל להחליף את כל המסגרת בעלות של 350 ש"ח.
    חברת אופטיקנה מצטיירת בחברה לא אמינה , שירות לא מהימן וסתם מנסים לגזור קופון על אנשים.
    חוסר ידע משווע במכירת משקפיים. מה שבטוח שכף רגלי לא תדרוך שם.

    להגיב
  42. בנימין

     /  31 בינואר 2012

    לצערי לא קראתי תגובות וזה חבל כי עברתי היום רק חבית ברור באחד הסניפים של הרשת באור יהודה ולא .הם לא יודעים לתת שירות!!!!

    במקום להקשיב מי שאמורה להיות אחראית על הסניף אומרת לי על תצעק עלי

    ואז ממש קיבלתי את החשק !!

    רק הלקוחות ביחד יכולים לתת זכות קיום לעסקים

    להגיב
  43. דוד

     /  31 במרץ 2012

    אדם חכם נעקץ פעם אחת אדם עוד יותר חכם מבצע בדיקה לפני זה על הרשת

    פשוט זוועה… לא להתקרב!

    להגיב
  44. אורי

     /  29 במאי 2012

    בחנות בקניון מלחה לא להתקרב הם טובים למשקפים בסיסיות ולא יותר
    אחרי שהחלפתי משהו כמו 6 זוגות משקפיים בשנה בכל הסכומים לא ראיתי טוב
    עד שהלכתי לרשת עיניים שממוקמת ליד תחנה המרכזית שם מטפל דר לווינגר האגדי
    והאופימטריסו אבי
    לא יאומן איזה שינוי
    באופטיקנה האופטימטריסטים הם ליגה ב
    למי שלא רואה טוב שיבדוק רגישות לקונורסטיות
    העל מקרה אחרי מספר ימים פנית לקבל את כספי בחזרה
    ולא הסכימו בנוסף יש לי משקפי שמש שגם אותם אני צריך לספוג
    הם מסכימים לתת לי זכוי ולא החזר כספי
    נסעתי אליהם משהו כמו 20 פעם
    אני מתכוון לתבוע על עוגמת נפש בזבוז זמן
    תודה

    להגיב
  45. תלמה

     /  11 ביוני 2012

    יש לי את הכבוד המפוקפק להצטרף לרשימת המרומים והפראיירים. בואו נעשה להם "מבצע קוטג'"… הרמאות והזלזול עוברים כל גבול , ומדובר פה בעיניים! לא במותג אופנה!
    במשך שנה לאחר קניית מוטיפוקל יקרות הגעתי 5 פעמים לתיקון המסגרת- ולבסוף בחוצפתם ! הם מאשימים אותי ולא מתקנים כי חסר להם חלק!
    אל תכנסו לשם. הכל רמאות! כל אופטיקאי פרטי קטן עדיף!
    אני אישית ממשיכה לפעול נגדם עד שאפוצה.

    להגיב
  46. אלמונית

     /  26 ביולי 2012

    נוכחתי לדעת כי לא רק אופטיקנה אינה ישרה עם לקוחות הרי היא אינה ישרה גם עם עובדיה , ניהלתי סניף מספר חודשים והבאתי את הסניף לפדיונות מכובדים מעל ומעבר לצפיות הרשת , לאחר מס חודשים הוטרדתי מינית על ידי מנהל בכיר מימני , ובתחושת ביזוי , השפלה בלתי נלאת ותחושת עלבון , הנהלת אופטיקנה נפנפה אותי באמרה שהעניין "יטופל" למרות כול ההסברים המפורשים של מקרי ההטרדה המינית שחוויתי מטעם המנהל הבכיר מימני וכמובן שבחרה לפטר אותי בעקבות תלונתי על ההטרדה .
    כיום אני מנהלת תביעה כנגד המטריד וכנגד רשת אופטיקנה אשר עדיין מסרבים להודות בהשתלשלות הארועים הקלוקלת שלהם וחשוב לציין כי לא היתה ממונה על פי החוק אחראית על הטרדות מיניות ברשת , כאמור הרשת מתנהלת בצורה מחפירה ומבזה והופכת את הקורבן לקורבן שוב ושוב , מאז ההטרדה התהפכו חיי , איני מתפקדת , בטיפולים פסיכיאטרים ופסיכולוגים ברמה היומיומית , שבורה מהמצב ומחוסר האונים של להיות מוטרדת מינית על ידי מפלצת שלא בוחלת באמצעים ולה מעצמה גדולה כמו אופטיקנה הנותנת יד ומקום לפושעים לבצע את זממם .

    להגיב
    • סאלי

       /  3 בדצמבר 2013

      גם לי זה קרה וגיליתי שהאיש מנהל האיזור מחוז עדיין שן למרות קורבנות נוספים כסף מניפולציה כנראה מלווים את בחברה וכואב לי אישית שעוד בנות יפגעו מהטרדה איומים וצמרת.לכל החיים מקווה שהאמת תצא לאור מתי שהוא בצורה ברורה .בושה באמת כאב,ובושה

      להגיב
  47. אפריים

     /  19 במרץ 2013

    סאגה של שלושה שבועות (וזה רחוק מלהסתיים), נחמדים עד שאתה משלם, לאחר מכן אין עם מי לדבר!
    רכשתי 2 זוגות מולטי פוקל וזוג משקפי שמש בעלות כוללת של 5500 ש"ח.
    זוג אחד הגיע והתקבל. השני מגיע בפעם השלישית! עם מסגרת פגומה ומוחזר. משקפי השמש הגיעו רק לאחר שלושה שבועות (בטענה כי מכונת הצביעה הייתה מקולקלת ?)

    מעיון בתלונות קודמות תלונתי אינה מיוחדת.
    אלופים בשיווק, הקטע המקצועי / לוגיסטי / שרות לקוחות לוקה בחסר!!!
    את אמוני ברשת אופטיקנה איבדה!

    אפריים

    להגיב
  48. מעין

     /  12 ביוני 2013

    קניתי אצלם זוג משקפיים וקיבלתי זוג נוסף בחינם. לא השתמשתי פעם אחת בזוג הנוסף מפני שלא היה לי צורך בהם אך כשהמשקפיים הקבועות שלי החלו להישחק ניסיתי להשתמש בהם והם עשו לי בחילה איומה – למרות שניסיתי להתרגל אליהם ולבשתי אותם כמה ימים (לפי המלצת העובדים שלכם) לא יכולתי ללבוש אותם. ניגשתי לחבות במדרחוב בירושלים וביקשתי שיבדקוא ותם אך שם נאמר לי שמפני שהם נקנו לפני כשנתיים אין אפשרו לבדוק אותם! אם הייתי יודעת לפני שנתיים שהמשקפיים לא טובות הייתי מחליפה אותם אז, אך לאור העובדה שלא השתמשתי בהם (ולא עלה על דעתי שיש סיכויי שהזוג לא טוב) לא בדקתי אותם. עכשיו אני צריכה זוג משקפיים חדש והזוג "מתנה" שקיבלתי מכם יצא כרמאות טוטאלית!
    כמו שאמרתי – פניתי לחנות ושם אמרו שהם אפילו לא יישלחו אותם לבדיקה!!! (למרות שהמשקפיים במצב חדש לחלוטין!)
    ההתנהלות של העובדים שלכם פשוט מבזה ולהבא לא אקנה אצלכם משקפיים. כמו כן אדאג לפרסם את מה שקרה בכל דרך אפשרית על מנת שאנשים אחרים לא ייפלו בפח המלוכלך שטמנתם לי

    להגיב
  49. ציפורה

     /  8 באוגוסט 2013

    שולחת שוב מכתב ששלחתי לפני חצי שנה, ולאחר פניות חוזרות ונשנות,
    התקשרה אליי ורד,שהבטיחה טיפול.עד לרגע זה,לא קרה כלום!
    אל לכם להפנותני לסניף כרמיאל,או לומר למי מהסניף לדבר עמי.
    אין לי כל רצון לשמוע מהם.
    השיבו לי לאלתר את הכסף הרב ששילמתי לכם,על לא כלום,מלבד סבל ועגמת נפש!
    בנוסף,הריני להודיעכם,כי אני מבטלת את המשך התשלומים.
    העתק המכתב מלפני חצי שנה:
    שלום.
    כלקוחה ותיקה מאוד של רשת אופטיקנה, אני מאוכזבת מכם ביותר!
    אנו 7 בני משפחה,מתוכנו 5 מרכיבי משקפיים/עדשות וכולנו מרכיבים משקפי-שמש,אשר לאורך שנים ארוכות,נרכשים בסניפים שונים של אופטיקנה, בעיקר בכרמיאל.(זאת,תוכלו לבדוק ולהיווכח).
    פניתי אליכם לפני חודש וחצי, בדבר בעיה במסגרת משקפי ראיה חדשים ועד היום לא מצאתם לנכון להשיב לי בצורה כלשהי!!!!!
    בינתיים,פניתי פעמיים נוספות לסניפכם בכרמיאל, מפאת שתי בעיות:
    1. המסגרת בכל פעם מתרחבת וגולשת.
    2. עדשות המשקפיים מתמלאות אדים ומכבידות על הראיה ואני נאלצת בכל 20-30 דקות להסירן ולנקותן בנוזל!
    בבואי לחנות, אמר לי מנהל החנות, שאלו הם פני הדברים ובגלל שהעדשות "מיוחדות"(ויקרות מאוד), זו בעיה נפוצה ושגם עדשות משקפיו כאלו…..
    נו באמת?!
    מישהו שם באופטיקנה סבור שהלקוחות רפי-שכל?!
    בנוסף, שילמתי מחיר גבוה מאוד-מאוד, מעל ל-4000 ש"ח, על משקפיי, עליהם קיבלתי גם משקפי-שמש (אשר במעמד הרכישה, בדקתי אפשרות לוותר עליהן, על מנת לצמצם עלות ההוצאה הכבדה.אולם הובהר לי, שאיתן או בלעדיהן, המחיר זהה)
    הקפיד מנהל החנות להבהיר לי, כי על משקפי הראיה כלל לא שילמתי והם-מתנה!!!!!
    על מנת לסבר את האוזן. אין לי כל כוונה לוותר על איכות הראייה שלי, "שסובלת" מאזלת ידיכם!
    ובוודאי שלא על סכום כה גבוה, מעל למחצית משכורתי.
    ברור לי כי עליכם יהיה להחליף משקפיים ועדשות אלו לאלתר.
    נא טיפולכם המיידי. ולשם שינוי, גם תגובתכם.

    להגיב
  50. יורם

     /  7 בספטמבר 2013

    אופטיקאנה קניון שבעת הכוכבים בהרצליה גנבו לי 6400 ש"ח . לפני 4 חודשים הזמנתי שני זוגות משקפיים באופטיקנה בקניון שבעת הכוכבים. סיפקו לי אחרי יותר מחודש שתי זוגות משקפיים ץ באחד ראיתי מטושטש ביותר מול המחשב והשני גרם לי כאבי ראש חזקים לאחר 10 דקות.
    לציין שאני מרכיב משקפיים 15 שנים ומעולם לא היו לי בעיות מסוג זה. ביקשו חזרה את שתי זוגות המשקפיים עשו אחד מהם שוב – אותה בעייה בדיוק. שלחו אותי לחנות אחרת – שם אמרו שהמרשם של החנות הראשונה לא היה מדוייק. עשו עדשות נוספות – שוב אותן בעיות.
    לבקשתי להחזר התשלום ששילמתי – ענתה מנהלת החנות בשעת הכוכבים בחוצפה ותוקפנות. פניות בשני מכתבים רשומים ליו"ר אופטיקאינה מאיר רסין והשארת הודעות רבות באימייל ובטלפון של שירות הלקוחות לא נענו כלל. אני מכין כרגע תביעה נגדם. היזהרו מאופטיקיאנה כמו מאש !!

    להגיב
  51. אבי

     /  26 בנובמבר 2013

    אני חייב לשתף בפוסט שכתבתי בפייסבוק שלהם על הסניף בקניון רחובות ועד היום לא ענו לי

    צוות אופטיקנה אני אשמח אם תיצרו איתי קשר בנוגע לפוסט הזה על הסניף בקניון רחובות וחווית הלקוח שהוא מעניק שלא תואמת את רוח בעלי הרשת

    שלום צוות אופטיקנה ,

    רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לנו בסניף בקניון רחובות ,
    ניגשנו למוכרנית וביקשנו לראות את מסגרות המשקפיים במבצע ,המוכרנית החלה לשכנע אותנו כי אין כמעט זוגות ויש זוגות בודדים בלבד וכדאי לקנות אחד מותגים אשר אותם יש בשפע , הדגשנו בפניה כי אנחנו כן מעוניינים לראות את הזוגות וכי אין לנו צורך במותג אולם היא המשיכה בשלה וטענה כי אין טעם ,ובנוסף הוסיפה כי בכול מקרה נצטרך להוסיף 150 שקל על ציפויים שייקרו את העסקה אם נלך על המבצע הזול ,יצאנו מהסניף מבלי שהראו לנו זוג אחד מהמבצע ובתחושת אכזבה קשה ואף עלבון !
    לעיתים מוכרן אחד לא מיומן או מנוסה המקבל הנחיות שגויות גורם לנזק תדמיתי רב ,במיוחד שהיום מעגלים קרובים במדיות החברתיות מכילות אלפי קשרים
    תודה ,
    שלום רב , בעקבות שיחה מאוד טעונה ומתגוננת מי צד המנהלת של הסניף לצערי הגעתי למסקנה כי אכן תפיסת הצוות שחושב כי לקוח שיצא נעלב וניפגע לא ראוי להתנצלות מקובלת על כולם בסניף , לפי ראדיה מנהלת הסניף התפיסה כי הלקוח תמיד צודק או חשוב כבר לא מקובלת בעולמנו והיא לא רואה לנכון להתנצל של לקוח שיצא נפגע מחנותה למרות שהבחינה בכך . עוד ראדיה טענה כי "אני לא אתן לך משקפיים חינם " ציינתי כי היא שוב העליבה אותי ואין אני זקוק לא לפיצוי ולא למשקפיים מהחנות אותה היא מנהלת בצורה זאת . הסברתי לראדיה כי התנצלות פשוטה הייתה מספקת אותי ללא כול פיצוי או דבר אחר ,
    אהבתי • הגב • יום ‏22 נובמבר‏ בשעה ‏11:38‏

    להגיב
  52. משה

     /  16 בינואר 2014

    אני לקוח חדש של אופטיקנה, ודווקא הייתי מרוצה עד מאוד, כנראה שהכל תלוי בסניף.
    אני קניתי משקפיים בסניף ברחוב מלכי ישראל בירושלים, השירות היה מעולה ואדיב, אף אחד לא ניסה לסדר אותי או לדחוף עסקאות מיותרות.
    כחודש לאחר הקניה התברר שיש בעיה במסגרת, הסניף לקח על עצמו אחריות מלאה, למרות ההפסד שיש לו מכך.
    ובשונה ממקרים אחרים הוא גם לקח אחריות על נזק אם ייגרם לעדשות בזמן החלפת המסגרת (העדשות שלי הם עדשות ייצור ולא עדשות מדף, מה שמייקר אותם בהרבה).
    מהניסיון שלי עם רשתות אחרות (ושלכם עם סניפים אחרים ברשת), שירות כזה הוא מעל ומעבר לסטנדרט, וממליץ עליהם בחום.

    להגיב
  53. משה

     /  22 בינואר 2014

    הגבתי כאן לאחרונה, התגובה שלי לא הוכנסה, ותודה על כך, כי אני חוזר בי, בכל תוקף, מהנכתב שם.
    היום חזרו המשקפיים לאחר שנשלחו למעבדה "להחלפה" למסגרת חדשה, וקיבלתי חזרה את אותה מסגרת בעייתית, זאת שנשלחה, סימנתי אותה במיוחד קודם לכך.
    לא נראה לי שזה אשמת הסניף, כי נראה לי שהם כן שלחו זאת, ואישרו את ההחלפה.
    לסיכום אני מצטרף לשאר המגיבים.
    ולכל המתלבטים, בבקשה, יש מספיק רשתות, תשקלו שוב לפני שאתם משקיעים כסף

    להגיב
  54. א.ד

     /  20 במרץ 2014

    לי קרה מקרה דומה עם מכשיר שמיעה. מדובר במכשיר יקר ביותר
    לאחר רכישתו נאלצתי להמתין כמעט חודשיים עד שהמכשיר סופק
    דבר שהוא בלתי אפשרי בעליל שהרי מדובר במכשיר רפואי.
    הם מחזיקים קליניקאית פעם בשבוע בלבד וכידוע מכשיר שמיעה
    חדש יש לכוון פעמים רבות ולא פעם בשבוע.
    בנוסף, לא נתן ליצור קשר טלפוני במהלך השבוע עם הקליניקאית.
    כשנוצרה בעיה עם המכשיר והיה צורך להחליפו באחר אמרו לי שעלי
    להמתין עוד חודש וחצי. שרות לקוחות כבר היו מוכנים להחזיר את
    הכסף ואמרו לי לפנות לחנות שרכשתי ולקבל את הכסף.
    למחרת נזפה בי הקליניקאית שאני מעיזה לדבר עם שרות לקוחות
    שירות לקוחות מסרבים לדבר אתי.
    יחס מבייש, לא מקצועי, מעליב. עצתי: לא להתקרב לאופטיקנה
    גם לא לרכישת מכשירי שמיעה.

    להגיב
  55. בלהה

     /  22 באפריל 2014

    מצטרפת לטענות על השירות של סניפי אופטיקנה גם בחדרה. ושירות הלקוחות של הרשת בכלל. ראשית אין עם מי לדבר. שרות-לקוחות אינם עונים לטלפון! אינם מגיבים להודעות! העדשות "מולטיפוקל" היו עדשות למרחק בלבד, לא התאימו לשום טווח אחר כפי שהובטח, כגון מחשב וכו'. כפי שהומלץ בסניף, שילמתי בגין ביטוח עדשות, אלא שבקרות הארוע הסתבר שהכוונה לביטוח שבר בלבד ולא אובדן, עובדה ש"שכחו" לציין בפני בעת התשלום..
    כאמור להתרחק ממזללת הכסף וחוסר המקצועיות.
    בלהה

    להגיב
    • בלהה

       /  22 באפריל 2014

      לצערי גם אני ניכוותי מהשרות של אופטיקנה בקניון לב חדרה.
      העדשות לא היו "מולטיפוקל" כפי שהובטח!! תאמו לטווח מרחק אחד בלבד,
      לא תאמו למרחקים שונים כגון מחשב, כפי שהובטח!! והעלות כמובן בהתאם!
      שאות הלקוחות אינו מגיב לא לטלפון, ולא להודעות שהשארתי מספר פעמים.
      כמו כן, בהתאם להמלצת העובדות, שילמתי ,עבוד ביטוח העדשות, אך כשפניתי אליהם כיון שאחת העדשות נפלה ואבדה, "נזכרו" לציין בפני שביטוח הוא בגין שבר בלבד ולא אבדן… לפיכך ביקשתי לבטל את ולקבל את כפי בחזרה-כמובן אי אפשר 0בטווח חודשים ספורים לא שנה…)
      בלהה
      להתרחק מאופטיקנה!!!!

      להגיב
  56. שלום רב !
    וואו איזה מזל כנראה שתחושת הבטן כן עובדת והראיה :
    יום שני חג פסח שני 21/04/2014 בשעה 13.30 ביקרתי בקניון ארנה בסניף אופטיקנה יחד עם בני אשר רצה לקנות משקפי שמש ,לאחר שמדד מספר דגמים רצה להחליט על דגם מסוים של טומי הילפינגר כששאל את המוכרת כמה הם עולים ענתה לו כ 1260 שח !! סכום כזה עבור משקפי שמש כמובן בעלת מותג רציני עדין נראה לנו גבוה ולכן החלטנו לחפש דגם זול יותר. בעוד אנחנו מודדים נכנסו לחנות בעל ואישה אשר במקרה חשקו באותו זוג משקפיים שאנחנו בגלל המחיר החלטנו לוותר עליו ,בעוד אנחנו שם שמענו שהבעל שמדד את המשקפיים שואל את אותה המוכרת שקיבלנו ממנה תשובה לגבי מחיר המשקפיים שמחירם הוא 900 שח!!! תוך 3 דקות ירד מחירם ב 360 שח !!! כמובן שהופתענו והערנו על כך למנהל החנות ואמרנו לו שאנחנו נמתין לראות אם הקונה ירכוש את המשקפיים ובמידה ולא אנחנו נרצה לרכוש אותם לאחר שהבנו שמחירם נמוך משמעותית לעומת המחיר שנאמר לנו כמובן שאמרנו זאת למנהל החנות בצורה שקטה ודיסקרטית על מנת שלא לפגוע במידה ואותו קונה ירצה לרכוש בעצמו את המשקפיים .ומה לדעתכם הוא עשה דרך אגב( הוא בן דודנו )פנה באופן בוטה לקונה וזרז אותו לגבי החלטתו האם הוא מעונין לרכוש את המשקפיים כי אם לא אז אנחנו מעוניינים לעשות זאת פנייתו גרמה לנו למבוכה רבה על חוסר הטאקט בפנייתו ללקוח כמובן שנאלצנו להתנצל בפני אותו אדם והוא אף ויתר על המשקפיים על מנת לאפשר לנו לרכוש אותם ברגע שהחלטנו לשלם בעדם העיר הלקוח את תשומת ליבינו ופנה למנהל החנות ואמר לו "ועכשיו תוריד 100שח נוספים כי כששאלתי אותך לגבי המחיר אמרת לי שהוא 800שח!!" באותו רגע בקשנו אם כך שמנהל החנות יכבד את מילתו ללקוח ויממש אותה כלפיינו , מנהל החנות הכחיש את זה שאמר ללקוח שמחירם הוא 800שח !! ואמר שעלינו לשלם 900שח!! באותו רגע הרגשתי שמרמים אותנו והערתי על כך בקול רם בפני מנהל החנות אשר לטענתו אמר שהלקוח שדקות קודם קיבל תשובה שהמחיר הוא 800 שח למעשה משקר!! בושה שככה מתנהג מנהל חנות שגם הוסיף ואמר "אני עכשיו לא מוכן למכור לך" לאור המקרה החלטתי לכתוב את מכתב תלונה ועכשיו אני רואה מהי כמות התלונות שמופנות כלפי "רשת אופטיקנה " שבדיעבאד אני שמח שיצאתי מהחנות ולא קניתי בה !!כמובן שאין סיכוי שהמליץ על הרשת הזו אשר עובדייה ומנהלייה כנראה קובעים מחירים לפי מצב מזג האוויר באותו יום נתון בושה שככה מתנהלת רשת ובושה שאלה הם האנשים אשר מייצגים אותה!!

    להגיב
  57. לקוח מאוכזב

     /  11 במאי 2014

    השירות באופטיקנה מזעזע!!!
    הם לא לוקחים אחריות על שום דבר, אם קניתם מוצר פגום, גם אם הוא במסגרת האחריות זו תשאר בעיה שלכם! כל דבר לוקח שבועות, מצלצלים לסניף ולא מקבלים תשובות.
    וכשמבקשים לשלוח תלונה אין עם מי לדבר!

    להגיב
  58. בלהה בושריאן

     /  15 במאי 2014

    אכן אין הפתעות באופטיקנה. גם אני קניתי משקפיים ברשת זו, "מולטיפוקל" אשר מחירם כפול ממחיר משקפיים רגילים למרחק. בבדיקות חוזרות ונשנות בסניף הגיעו למסקנה שאין מה לעשות.
    במסגרת התשלום המליצו בפני לשלם גם בגין "ביטוח" עדשות, אך כאשר אבדה אחת העדשות, כעבור חודש-חודשיים, פשוט נפלה מהמסגרת, דבר המעיד על איכות המסגרת… אז גם טרחו להבהיר כי עלי להביא את העדשה על מנת לקבל חדשה. "העדשה אבדה" חזרתי והסברתי, "אה"- זה לא כלול בביטוח, רק שבר. מענין…

    להגיב

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

קראו את הפוסט הקודם:
הסרת משקפיים – ניתוח תיקון ראיה

כמה זמן מלווים אתכם המשקפיים? אתם רוצים להיפרד מהם, לתמיד? אנשים רבים חשים לא בנוח עם המשקפיים שלהם, מסיבות שונות:...

סגור