מילוי קמטים בעזרת זריקות בוטוקס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בוטוקס

בוטוקסמי היה מאמין שחיידק אחד, קלוסטרידיום בוטולינום שמו, יהיה אחראי לאחת מהמהפכות הגדולות ביותר בתחום הניתוחים והטיפולים הקוסמטיים?

החיידק הזה אחראי להיווצרות רעלן מיוחד שממנו מפיקים את החומר המפורסם שאנו מכירים בשם בוטוקס. הרעלן הזה גורם בכמויות קטנות לשיתוק שרירים על ידי כך שהוא חוסם את השתחררותו של חומר הנקרא אצטילכולין, המתפקד כמוליך עצבי, ולכן משפיע על הקמטים שיש באזור השריר המטופל.

הבוטוקס התחיל דווקא כטיפול לבעיות אופטיות כמו עין עצלה ומצמוץ יתר, וכיום הוא השתלט על שוק העלמת הקמטים.

מיליוני אנשים בארץ ובעולם עוברים כל שנה טיפולי בוטוקוס, והוא נחשב לטיפול הקוסמטי (ללא ניתוח) הנפוץ ביותר, בין השאר בזכות יתרונותיו הרבים: הבוטוקס מוזרק לפנים במספר זריקות תת-עוריות, וההליך מהיר ואינו כואב בדרך כלל (אם המטופל רגיש במיוחד לכאב משתמשים במשחה מאלחשת בלבד).

הסיבוכים בשימוש בו נדירים וקורים בדרך כלל במקרים של אלרגיה לבוטוקס, דבר שיוכל לאבחן רופא טוב מבעוד מועד. למעשה, בוטוקס הפך לשם כללי לטיפול העלמת קמטים בהזרה אך לעתים משתמשים גם בחומר אחר, שנקרא "דיספורט" ומיוצר בבריטניה. הוא פועל באותו אופן של הבוטוקס אך מרוכז פחות והרופא שיטפל בכם ימליץ על שימוש באחד מהשניים.

אילו קמטים הבוטוקס יעלים?

ראשית, נציין כי הבוטוקס נמצא בשימוש בתחומים אחרים שאינם קשורים לקוסמטיקה. הוא נמצא בשימוש גם להקלה על כאבי ראש כרוניים ומגרנות ("תופעת לוואי" מבורכת שמדווחים עליה המטופלים שמשתמשים בו להעלמת קמטים), בטיפול בהזעת יתר וגם במקרים של התכווצות שרירים חריגה.

אם אינכם מעוניינים לבצע ניתוח מתיחת פנים אפשר לעשות טיפול בוטוקס יעיל כנגד קמטי הבעה וגם לטשטוש קמטים קיימים. הוא פחות יעיל נגד קמטים עמוקים שאינם קמטי הבעה או קמטים עדינים במיוחד.

ה-FDA האמריקאי (הגוף הממשלתי הממונה על אישור תרופות בארצות הברית) אישר את השימוש בבוטוקס בטיפול שבהעלמת קמטים במצח ובין הגבות. אין עדיין אישור לשימוש בו לצורך העלמת קמטים בזוויות הפה, סביב העיניים ובצוואר, אך שכיחותם של טיפולים אלה עולה בהתמדה בכל זאת. כל המידע על טיפולי בוטוקס להעלמת קמטים באתר best

איך מתכוננים לטיפול בוטוקס?

רק רופא המורשה לכך רשאי לבצע את הטיפול בלקוח. אגב, זה בהחלט יכול להיות לקוח ולא לקוחה משום שמספר הגברים הפונים לטיפולי בוטוקס, הגם שעדיין קטן לעומת זה של הנשים, עולה עם הזמן.

אין צורך בהכנות מיוחדות לטיפול אך יש להימנע מפעילות גופנית, שתיית אלכוהול או היחשפות לחום הן במועד הסמוך לטיפול והן לאחריו. בנוסף לכך אין לשפשף בחוזקה או לגעת באזור המוזרק זמן מה לאחר הטיפול.

את התוצאה הסופית תראו רק לאחר שבוע, והיא תחזיר מעמד למשך תקופה של שלושה עד שישה חודשים.
אז ייספג הבוטוקס בגוף ויהיה צורך לחדשו אם תרצו. התוצאה מוגבלת לאזור ההזרקה ואינה משפיעה על אזורים אחרים בגוף. עוד יתרון של הבוטוקס הוא שהוא אינו מצריך התאוששות.

ההליך הזה מתאים לכל אחד מלבד נשים הריון או מניקות, אנשים הלוקחים תרופות מסוימות ובעלי בעיות בקרישת דם או בעיות נוירולוגיות.

רוב האנשים הפונים לטיפול הם בגילי 65-35. החשיבות שבבחירת הרופא המומחה ביותר עצומה, משום שאם רופא שאינו מיומן מזריק המינון גבוה מדי או מזריק באזור לא נכון בפנים עולים הסיכויים לתופעות לוואי כמו חולשת שריר הפנים, בחילות, סימפטומים של שפעת או נפיחות הפנים.

כל התופעות הללו הן זמניות בלבד. עם זאת, לא ידועה עדיין השפעת הבוטוקס לטווח הארוך ויש לקחת זאת בחשבון. הבוטוקס לא יחזיר את העור שלכם לגיל 20, אבל הוא בהחלט יטשטש ויעלים חלק מהקמטים שהרווחתם עד כה, אנחנו מקווים, ביושר ובצחוק רב.

* הבהרה: BOTOX ובוטוקס מהווים סימני מסחר רשומים של חברת אלרגן. סימן המסחר בוטוקס הינו הביטוי המסחרי של החומר בוטוליניום טוקסין. מפעילי האתר אינם קשורים לאלרגן או לבוטוקס

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן