לכאבי גב, ברכיים ומפרקים אחרים – יש תקווה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

לכאבי גב , ברכיים ומפרקים אחרים - יש תקווה!

אפשר להגיד שלום לכאבי גב , ברכיים ומפרקים אחרים

לכאבי גב , ברכיים ומפרקים אחרים - יש תקווה!שנים רבות , מושקעים משאבים רבים בפיתוח שיטות רפואיות ואלטרנטיביות לפתרון בעיות של כאבי גב.
כאבי גב הם נחלתם של אחוז ניכר מהאוכלוסייה, למעשה אין כמעט אדם שלא יחווה במהלך חייו כאבים באזור זה.

אחוז ניכר מהסובלים מבעיות גב, לוקים בכאבים כרוניים ומטופלים תרופתית, לעיתים נזקקים להתערבות כירורגית פולשנית. חלקם האחר סובל מכאבים שמשכם קצר יחסית ושעוברים תוך מספר שבועות. כאבי גב יכולים להיות סימפטומים למחלות אחרות אשר תוקפות את עמוד השדרה, כמו זיהום חיידקי ואף סרטן.

כאבי הגב נחלקים לשני סוגים עיקריים:

כאבי גב תחתון וכאבי גב עליון

הכאבים יכולים להופיע באופן פתאומי ולהיעלם ברוב המקרים לאחר שבועיים שלושה, אף כי ישנם חולים שאצלם משך ההחלמה ארוך יותר ויכול להמשך  גם חודשיים.

כאבי גב תחתון כרוניים

כאבי גב תחתון נובעים ברוב המקרים מלחצים שיוצר הדיסק שתפקידו להפריד בין החוליות ומלחצים על מרכזי עצבים סביב החוליות.

כאבי גב עליון, אמנם אינם נפוצים במיוחד, אך יכולים להקרין גם לצלעות. הגורמים העיקריים לכאבי גב נובעים מיציבה לקויה וטראומות שונות. רוב הלוקים בכאבי גב עליון מתלוננים על ישיבה ממושכת מול מחשב וחוסר בפעילות גופנית. גורמים נוספים לכאבי גב עליות יכולים להיות בעיות ניווניות בחוליות, פגיעה בדיסק, שברים כתוצאה מאוסטואופורוזיס ועוד.

שיטות הטיפול שהיו ועדיין נהוגות כוללות בין היתר טיפול בתרופות אנטי דלקתיות שאינן סטרואידליות, ניתוחים כירורגיים, זריקות, פיזיותראפיה ופעולות שיקומיות אחרות כגון אפוסתרפיה. שיטת הטיפול החדשנית בכאבי הגב  Pulsed Signal Therapy– PST, הגיעה לאחרונה לישראל ועימה בשורה נפלאה לאוכלוסייה הסובלת.

שיטה טיפולית זו ומבוססת על אותות אלקטרומגנטיים המשתנים בעצמתם ובמשך הזמן בו הם משוגרים לאזורים הבעייתיים. פעולת שיגור אותות זו, ממריצה ומעוררת את תאי הגוף כך שמתחיל תהליך שיקום טבעי, אשר פותר אתכם מכאבים ממושכים.

שיטת הטיפול PST פותרת לא רק בעיות גב, אלא גם בעיות של  שחיקת סחוסים, כאבי ברכיים, כאבים בפרקי הידיים (הנובעות לעיתים מסוג של מחלת הפסוריאזיס), כאבי שרירים, פציעות ספורט, בריחת עצם הידועה בשם  אוסטיאופורוזיס ודלקות מפרקים.

הטיפול

Therapy Signal Pulsed – PST מתבצע באמצעות אותות אלקטרומגנטים המשתנים בתדר, בעוצמה ובמשך הזמן בו הם משוגרים לאזור הפגוע. פעולה זו מעוררת וממריצה את תאי הגוף לשקם את עצמם. שיטת הטיפול אינה פולשנית וכלל אינה כרוכה בכאבים.

המטופל יושב או שוכב (תלוי באזור המטופל) ויכול תוך כדי הטיפול לנמנם , לקרוא או לשמוע מוסיקה. משך הטיפול נע בין 9 ל-12 מפגשים אשר אורכם כשעה וניתנים במרפאת PST . קיימת חשיבות לרציפות הטיפול אך יכולה להיות הפסקה של 48 שעות לאחר 3 טיפולים ראשונים.

כיצד פועלת PST?

המדע מכיר כבר כ-100 שנה בקירוב ביכולת לטפל בכאבים כרוניים ונקודתיים באמצעות תדרים אלקטרומגנטיים. תדרים אלו גורמים להטבה והקלה בסימפטומים רבים אצל החולים ואף גורמים לגירוי והמרצה של תהליכי ריפוי טבעיים בגוף.

השיטה מבוססת על מערכת המורכבת ממספר אלגוריתמים מתוחכמים ופטנטים רשומים אחרים, המשגרת אותות אלקטרומגנטיים המשתנים במשכי הזמן שלהם ובעוצמתם ולמעשה מגיבים לגוף ולשדה המגנטי הטבעי שלו. בבעיה הכאובה והנפוצה מאד של שחיקת סחוסים, התדר האלקטרומגנטי הייחודי של PST ממריץ את רקמת הסחוס כך שהיא מתחילה לייצר מחדש את חומר הסיכה המונע את שחיקתו.

כאבי גב- יתרונות הטיפול ב- PST

שיטה טיפולית זו מחליפה שימוש קבוע בתרופות, משככי כאבים ,טיפולים הכרוכים בכאב כמו זריקות, ניתוחים וטיפולים פולשניים אחרים. שיטה זו מייצרת לא רק הקלה על סימפטומים אלא גורמת לתהליך ריפוי טבעי בגוף. שדות חשמליים שתפקידם לדאוג לויסות חילוף החומרים בתוך התא, מתפקדים כעת באופן אופטימאלי ומסוגלים לגרום לשיקום רקמות חיבור.

מחקרים בעולם

בעשרים השנים האחרונות נערכו למעלה מ-25 מחקרים קליניים בנושא שיטת PST. המחקרים נערכו בין היתר בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ייל ארה"ב, אוניברסיטאות מינכן וברלין גרמניה, אוניברסיטת סיינה שבאיטליה, אוניברסיטת וונקובר קנדה ועוד. תוצאות המחקרים בשיטת PST התפרסמו בכתבי  העת הנחשבים בניהם ה Pain Management של האקדמיה האמריקאית לכאב.

מטופלים בעולם

עד כה טופלו בשיטת PST אלפי מטופלים במאות מרפאות בגרמניה, אוסטריה, שווייץ, קנדה, איטליה, פולין, ברזיל, מקסיקו ועוד. חשוב לציין כי על המטופלים הפוטנציאלים לעבור תחילה אבחון אצל אורטופד מומחה. הטיפול מאושר על- ידי משרד הבריאות הישראלי ובעל תקן אירופאי .

פרטים נוספים באתר  PST ישראל : www.pst.org.il
ובטלפון: 1800-10-80-20

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן