המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה

המרכז הרפואי הלל יפה בחדרההמרכז הרפואי הילל יפה נוסד בעיר חדרה בשנת 1957. בית החולים הוא מוסד ממשלתי המשרת אוכלוסייה של קרוב ל- 400,000 תושבים, תושבי הערים חדרה, נתניה, זיכרון יעקב וישובים נוספים באיזור. המרכז נקרא על שמו של ד"ר הילל יפה שהיה רופא בזמן העלייה הראשונה לישראל.

מחלקות במרכז הרפואי הילל יפה

המרכז כולל מגוון מחלקות רפואיות, כגון מחלקת אורולוגיה, אף אוזן גרון, ילדים, כירורגיה, נוירולוגיה, עיניים ועוד.

היחידה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת – יחידה האחראית על אבחון מחלות הורמונאליות ומטבוליות ומטפלת במצבים רפואיים כגון מחלת הסוכרת, סוכרת נעורים, מחלות עצם, אבנים בדרכי השתן, ליקויים בתפקוד המיני ועוד. המחלקה מבצעת ייעוץ רפואי למאושפזים, מעקב דיאטני, מפעילה מרפאת חוץ ומבצעת מחקרים קליניים בנושא מחלת הסוכרת.

יחידה לאשפוז יום – אשר מטפלת במקרים שאינם מצריכים אשפוז ממושך. ליחידה מגיעים מטופלים הנזקקים להתאוששות קצרה, התאוששות בביתם, או חולים שמגיעים לבית החולים לצורך טיפול יומי קצר.

היחידה לפוריות והפריה חוץ גופית – יחידה זו החלה את דרכה בבית החולים החל מסוף שנות ה-90. היחידה עוסקת באבחון ובטיפול בכל סוגי בעיות הפריון כגון עקרות, בעיות הורמונאליות וליקויים באיכות הזרע או ברחם והחצוצרות.

היחידה מבצעת הפריה חוץ גופית בטכניקות שונות וניתוחים כגון חסימת חצוצרות, ציסטות בשחלות ועוד. כמו כן, היחידה מבצעת הליכים רפואיים בשיתוף עם המחלקה לאורולוגיה, כמו שאיבת זרע וניתוחים להוצאת זרע.

יחידת טראומה – החל מהכרזתו של המרכז הרפואי הילל יפה כמרכז טראומה בשנת 1994, פועלת במרכז יחידת טראומה שמטפלת בפגיעות טראומה פיזיות, כגון חבלות מסוגים שונים, או כוויות המצריכות התערבות רפואיות או כירורגיות. היחידה פועלת במקביל לכל יחידות האשפוז בבית החולים וממשיכה לבצע מעקב אחרי פגועי טראומה לאורך כל אשפוזם בבית החולים.

יחידת הרדמה – מחלקת ההרדמה של בית החולים מעניקה שירותים למספר מחלקות כגון כירורגיה, אורטופדיה, עיניים, אף אוזן גרון ועוד. יחידת ההרדמה מתפקדת בעצם כמרפאת כאב המטפלת בסוגים שונים של כאב.

המחלקה לפסיכיאטריה – פועלת החל משנת 1997 והיא המחלקה הפסיכיאטרית היחידה באזור. המחלקה מטפלת במטופלים הסובלים מבעיות פיזיות בשילוב עם בעיות נפשיות ומציעה טיפולים משולבים, טיפולים קבוצתיים ואשפוזים קצרים לתקופה של עד חודש ימים. המחלקה מבצעת אבחון ומטפלת במגוון מצבים כגון הפרעות אכילה, הפרעות כפייתיות, מחלות נפש הנמצאות בשלבים מתקדמים ותגובה לאירועים טראומתיים.

חדר המיון והמחלקה לרפואה דחופה של בית החולים – משרתים את כלל אוכלוסיית האזור ומספקים שירותי רפואה פנימית, טראומה, כירורגיה, אורולוגיה, עיניים ועוד. היחידה לטיפול נמרץ של בית החולים מטפלת בעיקר במטופלים מונשמים מהמחלקות הפנימיות, מטפלת בנפגעי טראומה, נפגעים של פעולות טרור, מטופלים לאחר ניתוח ועוד.

יחידת ההתאוששות –
מטפלת במטופלים לאחר הרדמה או ניתוח ומלווה את הליך ההתעוררות מהרדמה. לאחר שמצבו של המטופל מתייצב, הוא מועבר להמשך טיפול באחת מיחידות האשפוז של בית החולים.

מחלקת הנשים והיולדות – מחזיקה כ- 80 מיטות ומתפקדת כמרכז לרפואת נשים הכולל חדרי לידה, רפואת היריון, רפואת נשים ואונקולוגיה, טיפולי פוריות, והפריה חוץ גופית ועוד. חדרי הלידה מאפשרים טיפולים אלטרנטיביים ללידה כגון רפלקסולוגיה, שיאצו או רייקי. המרכז מציע קורסי הכנה ללידה ומאפשר סיורים מודרכים קבועים בחדרי הלידה לזוגות המצפים. המרכז מציע גם הדרכות והרצאות לאחר הלידה בנושאים כמו הנקה, הורות תזונה ועוד.

המחלקה לכירורגיה פלסטית – במרכז הרפואי הילל יפה פועלת מחלקה זו, אשר מתמקדת בעיקר בביצוע ניתוחים לשחזור שד לאחר כריתה. כמו כן, המחלקה מבצעת ניתוחים פלסטיים כמו ניתוחי עפעפיים לתיקון צניחת עפעפיים, ניתוחים של דרכי הדמעות וגם ניתוחים פלסטיים לתיקון מומים מולדים, כמו שסע בשפה ובחך וטיפולים בפגיעות לאחר תאונה.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן