בית חולים בני ציון בחיפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בית חולים בני ציון

בית חולים בני ציוןמרכז רפואי ובית חולים בני ציון ממוקם בחיפה ולעתים מכנים אותו בשמו הקודם, בית חולים רוטשילד, שכן בשנת 1942 עבר בית החולים למיקומו הנוכחי לאחר תרומה של אשת הברון רוטשילד.

בית החולים נוסד בשנת 1922 על ידי ההסתדרות המדיצינית הדסה ומאז שעבר למיקומו החדש עקב מחסור במקום והחל להתפתח יותר ויותר. במהלך השנים עבר בית החולים שיפוצים והרחבות וכיום מרבית מחלקות האשפוז כבר ממוקמות במבנים חדשים וייעודיים.

מחלקות אשפוז, מרפאות חוץ ויחידות בבני ציון

  • מחלקת נשים ויולדות
  • מחלקת כירורגיה
  • מחלקת רפואה דחופה
  • יחידה לכירורגיה פלסטית
  • יחידה לאבחון וטיפול בהפרעות קשב אצל מבוגרים ועוד.

מחלקת נשים ויולדות

מחלקת נשים ויולדות עוסקת ברפואה גניקולוגית כללית, כולל שירותים של חדר מיון וניתוחים גניקולוגיים. באגף היולדות פועלת גם מרפאה להיריון בסיכון גבוה, מרפאה לייעוץ גנטי ובדיקות מי שפיר ומוצעים בו גם קורסי הכנה ללידה לזוגות המצפים.

מחלקה כירורגית

מחלקה כירורגית עוסקת במגוון ניתוחים כולל ניתוחים לפריסקופים, ניתוחים הכוללים חיתוך זעיר ושימוש במכשור מתקדם. אחד מהניתוחים השכיחים ביותר המתבצעים בבית החולים הוא ניתוח להסרת כיס מרה ובית החולים מבצע כ- 400 ניתוחים כאלו מדי שנה.

המחלקה לכירורגית ילדים מטפלת בתינוקות מגיל שבועיים ובילדים ונוער עד גיל  18. המחלקה מטפלת במקרים של מומים מולדים, ניתוחים בפגים, גידולים אצל ילדים ועוד. המחלקה מטפלת בכ- 2,200 תינוקות וילדים מדי שנה ומסונפות אליה 6 מרפאות חוץ במקומות שונים באזור הקריות.

מחלקת רפואה דחופה

מחלקת רפואה דחופה מפעילה חדר מיון למבוגרים וחדר מיון לילדים, כאשר המיון הכללי מחולק למיון פנימי, כירורגי, אורטופדי, גניקולוגי ומספק שירותי ייעוץ שונים. חדרי הטראומה והשירותים הרפואיים הדחופים זמינים במשך 24 שעות, משך כל השנה ולאחר הטיפול הראשוני במיון מחליט הצוות הרפואי האם להעביר את המטופלים להמשך אשפוז בבית החולים או לשחרר מטופלים לביתם עם המלצות להמשך טיפול.

כמו כן, מפעיל חדר המיון מסלול לטיפול מהיר המיועד לחולים שאינם זקוקים לאשפוז אלא לטיפול קצר כמו עירוי דם או זריקות, על מנת לשמור על מיטות פנויות לחולים חמורים יותר.

יחידה כירורגית פלסטית

יחידה כירורגיה פלסטית מטפלת בקרוב ל- 600 מאושפזים מדי שנה ובנוסף כ- 4,000 חולים דרך מרפאות החוץ מדי שנה. מתוך הניתוחים שמבצעת היחידה כ- 400 מתבצעים בהדרמה כללית ו- 1,000 מתבצעים בהרדמה מקומית ואינם מצריכים אשפוז.

היחידה עוסקת בטיפול במומים מולדים כמו שפה שסועה או עיוותי אוזניים, טיפול בפציעות ברגליים עקב מחלת הסוכרת, טיפול לאחר פגיעות טראומה כמו כוויות, טיפול בגידולי עור, שחזורים לאחר כריתות וניתוחים פלסטיים אסתטיים מגוונים כולל מתיחת פנים, הגדלת שדיים, שאיבת שומן, העלמת קעקועים, ניתוחי אף ועוד.

המחלקה לאבחון וטיפול בהפרעות קשב אצל מבוגרים

המחלקה לאבחון וטיפול בהפרעות קשב אצל מבוגרים הנה אחת מהיחידות הייחודיות של בית החולים. הפרעות קשב וריכוז נפוצות יחסית אצל ילדים וכיום ישנה יותר מודעות לתופעה והיא מטופלת בהתאם, אך 60% מהאנשים אשר סבלו מהתופעה בילדותם ממשיכים לסבול ממנה גם בבגרות.

המרפאה אחראית על ביצוע אבחון למבוגרים הכולל בדיקות פיזיות כמו בדיקת דם ו-א.ק.ג, אבחון קליני המבוצע על ידי רופא פסיכיאטר, שאלונים, ראיונות וגם אבחון ממוחשב. לאחר האבחון מוחלט על המשך הטיפול בין אם טיפול תרופתי או טיפול פסיכולוגי ממוקד.

מעבר לשירותים הרפואיים הניתנים במחלקות האשפוז וביחידות השונות מספק בית החולים גם שירותי בית מרקחת, בית כנסת וגם ספריה המשמשת את סגל בית החולים, סטודנטים ואת מאושפזי בית החולים יחד עם קהל המבקרים.

>

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

פורטל שירותי בריאות בישראל

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן